مدیرعامل «باشگاه فیلم سوره» مطرح کرد؛

سریال «نغمه» سال ۱۴۰۰ ساخته می‌شود/ حفظ سلامت هنرمندان در اولویت تولیدات هنری است

محمدجواد موحد با تشریح عملکرد «باشگاه فیلم سوره» در نیمه اول سال ۹۹ گفت: سریال «نغمه» سال ۱۴۰۰ ساخته می‌شود اما حفظ سلامت هنرمندان در اولویت تولیدات هنری است.
کد خبر: ۴۲۷۱۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳ - 18November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، محمدجواد موحد مدیر عامل «باشگاه فیلم سوره» در خصوص عملکرد این مجموعه در نیمه اول سال ۹۹ اظهار داشت: «باشگاه فیلم سوره» در ۷ ماهه اول سال جاری موفق به ساخت مجموعه ای از آثار کوتاه و همچنین تله فیلم تلویزیونی «وانتافه» به تهیه کنندگی محمد جواد موحد و کارگردانی محمد حسین امانی شده است.

وی به تولید ۵ اثر کوتاه در حوزه توانمندسازی و معرفی کارگردانان جدید‌ اشاره کرد و افزود: در این فعالیت‌ها تلاش شد بابی در زمینه آغاز فعالیت‌های این فیلمسازان ایجاد شود. ساخت ۱۸ اثر کوتاه از جمله فعالیت‌های نیم ساله اول «باشگاه فیلم سوره» در سال ۹۹ بوده است.

موحد خاطر نشان کرد: در حال حاضر سریال «نغمه» در مرحله نگارش قرار داشته و تا پایان سال جاری مراحل پیش تولید آن پیگیری خواهد شد. براین اساس ساخت این اثر به سال آینده موکول و درباره انتخاب عوامل آن تصمیم گیری خواهد شد. همچنین تله فیلم «آجر به آجر» نیز از دیگر اقدامات «باشگاه فیلم سوره بوده» و در مرحله نگارش قرار دارد.

وی درباره وضعیت بحرانی انتشار ویروس کرونا و تاثیر آن بر روند تولید آثار اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های مربوط به ساخت آثار تا حدی انجام شده و تاکنون نسبت به تولیدات ماه‌های گذشته با حفظ پروتکل های بهداشتی اقدام شده است. اما اگر این وضعیت تا سال آینده ادامه دار باشد قطعا ساخت تولیدات متوقف شده و تابع قوانین مندرج در ستاد مبارزه با کرونا هستیم این در حالی است که فیلم «مصلحت نظام» و برخی دیگر از آثار در شرایط سخت کرونا تولید شده و موارد بهداشتی و حفظ سلامت عوامل در اولویت قرار دارد.

مدیر عامل «باشگاه فیلم سوره» ادامه داد: سلامت در اولویت همه امور قرار دارد همانگونه که با ابتلای برخی عوامل تولیدی یک تله فیلم روند ساخت آن را به تعویق انداخت. بنابراین مجموعه «باشگاه فیلم سوره» و به طور کلی حوزه هنری همانند دیگر ارگان‌ها فعالیت‌های خود را منوط به تصمیم‌گیری های دولتی بر رعایت اصول بهداشتی کرده و تابع قانون است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار