استاندار مرکزی:

ورود بسیج برای مقابله با بیماری کرونا راهگشا خواهد بود

سید علی آقازاده گفت: در شرایط مختلف کشور هر جایی که بسیج به میدان آمد خیالمان از بابت مسائلی راحت شد، چراکه بسیج برگرفته از بطن مردم است و یک تجربه چهل ساله دارد و در طول این سالها نشان داده به عنوان یک نسخه شفا بخش کارکردی موثر دارد.
کد خبر: ۴۲۷۱۳۴
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۰ - 18November 2020

ورود بسیج برای مقابله با بیماری کرونا راهگشا خواهد بود

به گزارش دفاع‌پرس از استان مرکزی، سید «علی آقازاده» استاندار مرکزی امروز در آیین افتتاح قرارگاه جهادی، سلامت و محله محور سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: تشکیل و راه‌اندازی قرارگاه جهادی، سلامت و محله محور شهید سلیمانی به برکت هفته گرامیداشت بسیج انسان را یاد دفاع مقدس و شور و اشتیاقی که رزمندگان در دفاع مقدس داشتند می اندازد .

وی افزود: اگر در دوران دفاع مقدس با دشمنان بعثی و کشورهای غربی طرف بودیم امروز در مقابل دشمنی به نام ویروس منحوس کرونا هستیم که سلامت و معیشت مردم را هدف گرفته و لذا همه وظیفه داریم با تاسی از روحیه دفاع مقدس به درستی نقش آفرینی کنیم.

آقازاده اظهار کرد: تشکیل قرارگاه جامع شهید سلیمانی توسط سپاه روح الله استان مرکزی یک اقدام به موقع بود و جای تقدیر از فرماندهی محترم سپاه روح الله و کلیه پاسداران و بسیجیان دارد که دلسوزانه این قرارگاه را برای مبارزه و مقابله همه جانبه با کرونا تشکیل دادند و این قرارگاه به مثابه حمله به دشمن است و همه باید نقش خود را در قرارگاه به درستی ایفا کنند چراکه اگر یک فرد کار خود را به اشتباه انجام دهد قطعا کل کار به مشکل خواهد خورد.

وی با بیان اینکه هدفمند، هوشمند و دقیق عمل کردن باید در دستور کار قرارگاه باشد، افزود: مروز با همه توان و امکانات لازم باید به مبارزه با دشمنی همچون کرونا برویم و همه باید تلاش کنیم که اهداف قرارگاه به خوبی محقق شود و لذا اولویت قرارگاه باید مبتلایان به کرونا باشد که به خوبی رهگیری و شناسایی شوند تا مشکلاتی برای جامعه و خانواده خود ایجاد نکنند و البته قطع زنجیره کرونا محور کلیه فعالیت ها باشد و همه باید تلاش کنیم زنجیره ابتلا را قطع کنیم.

استاندار مرکزی تأکید کرد: امروز قرارگاه شهید سلیمانی و مجموعه هایی که اینچنین مخلصانه برای مقابله با کرونا تلاش می کنند چشم امید مقام معظم رهبری و مردم هستند و همه باید کمک کنیم تا در پایان این دو هفته تعطیلی نتایج خوب و موثری کسب شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه های دوهفته تعطیلی برای کشور بسیار کمر شکن است،گفت: به خاطر سلامت مردم ناچار به اجرا کردن آن هستیم و متاسفانه در طی این دو هفته تعطیلی خسارت های کمر شکنی به برخی از مردم وارد می شود که راه کار آن همدلی و راه اندازی پویش های کمک مومنانه است و باید دست اطرافیانمان را بگیریم.

آقازاده افزود: تعطیلی دو هفته ای در کشور اگرچه خسارت آور است اما یک فرصت ارزشمند برای قطع زنجیره کرونا و کاهش خسارت ها است که باید به خوبی از آن استفاده کنیم.

وی ادامه داد: از روز اول تعطیلی با تصمیماتی که امکان دارد گرفته شود تنها گروه ۱ در مناطق قرمز استان می توانند فعالیت داشته باشند و انتظار داریم مردم ما را در اجرای صحیح این طرح یاری دهند.

استاندار مرکزی بیان کرد:نیروی انتظامی ، بسیج، سپاه ، دستگاه های دیگر و شورای تامین برای اجرای صحیح طرح و اعمال قانون یک تعامل مثبت با مردم داشته باشند و نهایت همکاری با مردم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط مختلف کشور هر جایی که بسیج به میدان آمد خیالمان از بابت مسائلی راحت شد، چراکه بسیج برگرفته از بطن مردم است و یک تجربه چهل ساله دارد و در طول این سالها نشان داده به عنوان یک نسخه شفا بخش کارکردی موثر دارد و امروز همه باید بسیج را کمک دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها