فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد:

افتتاحیه ساخت و مرمت بیش از هزار واحد منازل سیل‌زده گلستان در هفته بسیج

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: افتتاحیه ساخت و مرمت ۲ هزارو ۴۵ واحد منازل سیل‌زده استان، اعزام کلینیک دامپزشکی به روستاها، نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد آموزش و پرورش از مهم‌ترین برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان گلستان خواهد بود.
کد خبر: ۴۲۷۱۹۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۳ - 19November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به‌مناسبت گرامی‌داشت هفته بسیج، نشست خبری فرمانده سپاه نینوا استان گلستان، با حضور اصحاب رسانه استان، روز گذشته (چهارشنبه) در سالن بصیرت سپاه نینوای گلستان برگزار شد.

افتتاحیه ساخت و مرمت 2045 واحد منازل سیل زده گلستان در هفته بسیج

در این نشست سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوا استان گلستان اظهار داشت: نهاد‌های موثر در انقلاب اسلامی همانند سپاه و بسیج، مورد هدف استکبار جهانی هستند، ولی نیرو‌های مسلح و بسیج، برای مقابله با توطئه دشمنان، علاوه بر حالت پدافندی، در موقعیت آفندی نیز قرار می‌گیرند.

وی افزود: بسیج از زمان صدر اسلام وجود داشته و کسانی که داوطلبانه در رکاب پیامبر اکرم و امیرالمومنین برای حفظ اسلام می‌جنگیدند، بسیجی بودند و امام راحل در سال ۵۸ با فرمان تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی، بسیج را زنده کرد و از روز اول ثمرات و فواید بزرگی برای نظام ایجاد کرد و اکنون برکت بسیج را در کشور شاهد هستیم.

سردار ملک گفت: بسیج یک واحد صرف نظامی نیست، بلکه در تمام طول تاریخ انقلاب حضور دارد. چه در دوران دفاع مقدس، چه در دوران سازندگی و بازسازی پس از جنگ، چه در دوران تهاجم فرهنگی و جنگ نرم و چه در جبهه مقاومت نقش آفرینی کرده است.

وی بیان داشت: اکنون بسیج در حال جهانی شدن است و امروز می‌بینیم که در دوران مبارزه با بیماری کرونا، بسیج خدماتی همچون تهیه و توزیع ماسک، مواد ضد عفونی کننده و بهداشتی، بسته‌های معیشتی را به مردم ارائه می‌دهد.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان به تشریح برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: در هفته بسیج هزارو ۵۰۰ برنامه در ۱۸۹ عنوان و ۹ سرفصل از ۳۰ آبان تا ششم آذر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در سطح استان اجرا خواهد شد.

وی در خصوص رزمایش کمک مومنانه نیز گفت: رزمایش کمک مومنانه در سه مرحله با توزیع ۲۵۰ هزار بسته انجام شده و این روند در هفته بسیج و تا پایان سال ادامه خواهد داشت.

سردار ملک به مهمترین برنامه‌های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: افتتاحیه ساخت و مرمت ۲ هزارو ۴۵ واحد منازل سیل زده استان، اعزام کلینیک دامپزشکی به روستاها، اجرای تئاتر خیابانی با موضوع بسیج، نواختن زنگ بسیج در سامانه شاد آموزش و پرورش، ویژه برنامه روز ملی گرگان در پنجم آذر، یادواره شهدا و عطرافشانی گلزار شهدا از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در سطح استان گلستان خواهد بود.

افتتاحیه ساخت و مرمت 2045 واحد منازل سیل زده گلستان در هفته بسیج

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها