سرهنگ بستانی در گفت‌وگو با دفا‌ع‌پرس:

بسیج گره گشای مشکلات کشور و مردم است

مدیر سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج با انجام کار‌های سخت موتور پیش برندگی بقای انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.
کد خبر: ۴۲۷۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۱ - 19November 2020

بسیج گره گشای مشکلات کشور و مردم استسرهنگ پاسدار «علیرضا بستانی» مدیر سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اظهار داشت: بسیج با انجام کار‌های سخت موتور پیش برندگی بقای انقلاب اسلامی را حفظ کرده است.

وی گفت: زمانی که امام خمینی (ره) فرمان تاریخی خود را در ۵ آذر سال ۱۳۵۸ مبنی بر تشکیل ارتش ده‌ها میلیونی صادر کردند کسی فکر نمی‌کرد که بسیج گره گشای مشکلات کشور و مردم شود.

وی بیان کرد: این نهاد مقدس ضامن حرکت و بقای انقلاب است امروز با گذر از چهل سالگی انقلاب و ورود به دهه پنجمن از انقلاب، نقش خود را در جهاد اصغر که همان حمله سخت در دفاع مقدس و هم در جهاد کبیر در جنگ نرم دشمن که روحیه جهادی داشته را حفظ کرده است.

این مسئول با تاکید بر این مطلب که روحیه بسیجی یک روحیه هیجانی و زود گذر نیست ادامه داد: ما در طول جنگ نابرابر هشت ساله برای دفاع از انقلاب و ارزش‌های آن هزینه داده ایم و از این تفکر و روحیه کنار گیری نخواهیم کرد.

بستانی اظهار داشت: بسیج ورزشکاران همانند بسیاری از اقشار در راستای صیانت و حفظ انقلاب و پیشبرندگی خود شهدای بسیاری را تقدیم نظام کرده و باید قدردان رشادت و جان فشانی این حماسه آفرینان باشیم.

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: برابر با دستورالعملهی ابلاغی از مرکز به این سازمان یادواره شهدا ورزشکار از شاخصترین برنامه‌های بسیج ورزشکاران سپاه سلمان در استان است.

وی دیدار و دلجویی از خانواده معظم شهدا، افتتاحیه کانون‌های بسیج ورزشکاران در سطح استان، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا، را از دیگر برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها