رفع تحریم‌های تسلیحاتی فرصتی برای افزایش همکاری دوجانبه تهران-بغداد است

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس گفت: دستاوردهای نظامی ایران می تواند به افزایش سطح امنیت و ثبات در عراق کمک کند از این رو رفع تحریم های تسلیحاتی نیز رسیدن به این مهم را بیش از گذشته فراهم کرده است.
کد خبر: ۴۲۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲ - 20November 2020

رفع تحریم‌های تسلیحاتی فرصتی برای افزایش همکاری دوجانبه تهران-بغداد استبه گزارش گروه سایر رسانه‎های دفاع‌پرس، سهراب گیلانی در گفت‌وگویی، در خصوص اهمیت سفر وزیر دفاع عراق به کشورمان، گفت: ایران و عراق دارای اشتراکات متعدد مذهبی، سیاسی و فرهنگی هستند که این مهم می تواند به عمیق شدن راهبردهای مشترک کمک کند.

نماینده مردم شوشتر و گتوند در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه افزایش سطح روابط دوجانبه بین تهران و بغداد می تواند به توسعه دو کشور کمک کند، اظهار کرد: این مهم در حالیست که داشتن مرز مشترک طولانی یکی از ظرفیت های خوب همکارهای اقتصادی، سیاسی و حتی امنیتی است.

وی ادامه داد: در این بین باید یادآور شد ملت های ایران و عراق دارای دشمنان مشترکی هستند؛ به عنوان مثال آمریکایی ها همواره بر علیه مردمان دو کشور اقدامات ظالمانه ای انجام داده اند که همکاری های امنیتی و دفاعی بین دو کشور می تواند سبب ثبات بیشتر در منطقه شود.

عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ایران اسلامی از حیث نظامی و دفاعی دارای توانمندی های خوبی است که در دنیا برتر بشمار می روند، خاطرنشان کرد: در واقع دستاوردهای نظامی و امنیتی ایران می تواند به افزایش سطح امنیت و ثبات در عراق کمک کند از این رو رفع تحریم های تسلیحاتی نیز رسیدن به این مهم را بیش از گذشته فراهم کرده است.

منبع: خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار