بسیج مولود مخلص و نیروی مطمئن انقلاب است

بسیج فرهنگیان کاکی به مناسبت آغاز هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰ - 20November 2020

بسیج مولود مخلص و نیروی مطمئن انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، بسیج فرهنگیان کاکی به مناسبت آغاز هفته بسیج بیانیه ای صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج لشکر مخلص خداست. امام خمینی (ره)

در ابتدای هفته بسیج درودهای بی پایان خود را نثار روح پرفتوح معمار کبیرانقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبه همه شهدا بالاخص روح بلند سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» می کنیم، سلامتی و عزت و طول عمر امام خامنه ای عزیز را ازدرگاه باری تعالی استدعا می نماییم.

بسیج شجره طیبه ای است که در زمان جنگ به دفاع مقدس در هنگامه سازندگی به جهادسازندگی در نهضت علمی و جنبش نرم افزاری به تحقیق و تولید و فناوری در وقت فتنه و آشوب به آرامش و امنیت، در زمان بلایای طبیعی به کمک رسانی و امداد درتکانه های اقتصادی و معضلات معیشتی به مواسات و همدلی با اخلاص و ولایتمداری همت گماشته و می گمارد.

بسیج مولود مخلص و نیروی مطمئن انقلاب است بسیج تفکر، فرهنگ و تشکلی است که به همت بسیجیان و سربازان مخلصی چون شهید سلیمانی ها و شهید همدانی ها مرزها را درنوردیده و در شمایل حزب الله لبنان حشدالشعبی عراق و نیروهای دفاع ملی سوریه و کمینه های مردمی یمن ظهور پیدا کرده تا امیدی آرامبخش برای انقلابیون و مستضعفین عالم و خاری در چشم منافقان و دشمنان وبدخواهان اسلام و مسلمین باشد.

الحق والانصاف بسیج نیرویی ولایی مطمئن و مومن است که در همه صحنه ها حاضر است و با تبعیت محض از نائب الامام حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای با شکست دادن همه مظاهر کفر و فساد از جمله آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب و وهابیت پلید زمینه را برای ظهور آقا امام زمان (عج) مهیا می سازد.

هفته ارزشمند بسیج را گرامی میداریم قطعا فرهنگیان بسیجی کاکی به عنوان بسیجیان عاشق ولایت ضمن تبعیت محض از ولایت مطلقه فقیه آماده ی حضور در همه میدانهای انقلاب خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار