با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

تفکر و فرهنگ بسیجی عامل شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی با صدور بیانیه‌ای، تفکر و فرهنگ بسیجی را عامل شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب و نظام دانست.
کد خبر: ۴۲۷۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴ - 21November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

بسيج لشکر مخلص خداست – امام‌خمینی(ره)

فرا رسیدن هفته بسیج یادآور یکی از رخدادهای مبارکی است که با فرمان بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) رقم خورد.

بی‌تردید تشکیل بسیج از اقدامات تاریخی حضرت امام‌خمینی(ره) است که برای پاسخ به نیازهای حیاتی کشور و بلکه امّت اسلامی به شمار می‌رود.

ظهور تفکر و فرهنگ بسیجی و الگوی نبرد علوی و عاشورایی بسیجیان بود که نقش‌آفرینی‌های آن در شکستن امواج طوفان‌های فتنه‌ها و توطئه‌های مختلف نظام پلید سلطه و صهیونیسم و جنگ تحمیلی، متبلور بوده و این تفکر همواره باعث شکست توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی شده است.

بسیج، آیینه مجسم هوشمندی، بصیرت، فداکاری‌ها و وفاداری‌های تاریخ‌ساز و نماد قله‌های عظمت علمی، فرهنگی، اجتماعی و… ملت ایران در روند تکاملی انقلاب شکوهمند اسلامی و پیشرفت و تعالی کشور است.

بی‌تردید دور اندیشی، هوشیاری و درایت بی‌نظیر حضرت امام خمینی(ره) در تأسیس نهاد مقدس بسیج و هدایت و تدابیر روشنگرانه رهبر معظم انقلاب، اساسی‌ترین عامل خنثی‌سازی توطئه‌ها و فتنه‌های سال‌های پیشین در مقابل انقلاب اسلامی بوده و گواهی روشن بر درستی این تصمیم بوده است.

امروز بسیج در جایگاه مهم‌ترین و برترین نهاد جامعه و به عنوان نماینده مردم، با قدرت و اندیشه‌ای برگرفته از مکتب والای اسلام، عرصه ظهور استعدادها و شکوفایی اندیشه‌های اسلامی بوده و در تمامی عرصه‌هایی که ممکن است مورد هجوم دشمن واقع شود، سنگرهای مستحکم و آماده‌ای بنا کرده تا فکر هر تعرضی به میهن اسلامی را به آرزویی دست نیافتنی تبدیل کند و اینک که در چهلمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم مصمم‌تر از سال‌های قبل به مجاهدت خستگی ناپذیر دلاورمردان بسیج در اوایل انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پی می‌بریم.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌شرقی فرا رسیدن این هفته پر افتخار را به همه بسیجیان مخلص و متعهد تبریک گفته و اعلام می‌دارد در چهل سالگی دفاع مقدس، مردم عزیز ایران اسلامی بیش از پیش با آرمان‌های حضرت امام‌خمینی(ره) و شهدای والامقام تجدید بیعت و همواره به رهنمودها و فرامین مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز گوش فرا داده و قدرتمندتر از گذشته، به عنوان بسیجی مخلص در تمام صحنه‌های کشور حضور داشته و با هوشیاری خود اجازه تعرض مستکبرین جهانی و دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی به کشورمان را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار