پیام فرمانده سپاه عاشورا به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج؛

بسیج «فرمول غلبه بر مشکلات» است

سردار «خرم» با صدور پیامی، ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج، این نهاد انقلابی را فرمول غلبه بر مشکلات دانست.
کد خبر: ۴۲۷۴۶۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 21November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

متن پیام سردار خرم به شرح زیر است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم

فرا رسیدن پنجم آذر، چهل و یکمین سالروز صدور فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج مستضعفین را به مردم شریف و نجیب آذربایجان‌شرقی به ویژه خیل عظیم بسیجیان غیور این استان تبریک و تهنیت می‌گویم.

بسیج از معجزات شگفت انگیز و الهام بخش انقلاب اسلامی و میدان تجمیع فضایل انسانی است. کارنامه بسیج در چهار دهه گذشته نشان می‌دهد این نهادِ مبارک، تبدیل‌کننده تهدیدها به فرصت‌های طلایی است. در یک کلام می‌توان بسیج را «فرمول غلبه بر مشکلات» بحساب آورد.

بسیج در سیر تکوین خود، همواره به دنبال رفعِ نیازِ لحظه‌ای انقلاب اسلامی است. البته این به معنی منتظر حوادث ماندن نیست، بلکه به معنی شناخت عالمانه مسئله‌هاست. 

امروز جامعه ما با پاندمی کرونا مواجه است. بسیجیان افتخارآفرین استان در موج اول این ویروس منحوس، با تمام وجود نقش آفرینی کردند و امروز با شروع موج سوم، در لبیک به فراخوان قائد عظیم الشان انقلاب اسلامی، برای کاستن از آلام مردم و برای قطع زنجیره انتقال ویروس و همچنین تداوم و گسترش کمک مومنانه، آستین همت بالازده و در ایام هفته بسیج یک حرکت بزرگ جهادی را کلید خواهند زد. 

پایگاه‌های مقاومت به عنوان سرپنجه‌های شریانی انقلاب اسلامی در شهرها و محلات و روستاها باید این جهاد عظیم را استمرار بخشند.ما به عنوان سپاه و بسیج پیشمرگ مردم و فدایی ولایتیم.

امام حسن عسگری(ع) می‌فرمایند «ما مِن بَلیَّة إلا و لله فیها نِعمة تُحیطُ بِها»، «هیچ بلیه‌ای نیست مگر اینکه خدا در آن نعمتی قرار داده که آن نعمت از آن بلا بزرگ‌تر است» و در بینش دینی ما، تهدیدها نیز فرصت هستند. امروز در مواجهه با کرونا می‌توانیم از این تهدید، فرصت‌هایی به مانند عمق بخشی به انسجام اجتماعی، خدمتگزاری به مردم و رشد و پیشرفت کشور خلق کنیم.

در پایان یاد و خاطره شهیدان عزیز مخصوصاً شهدای سلامت را گرامی می‌دارم و به روان پاک آن‌ها درود می‌فرستم، همانان که روحیه بسیجی را عینیت بخشیدند و به منصه ظهور رساندند.
 
خادم بسیجیان استان آذربایجان‌شرقی 
سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار