«من نه، ما»؛ ماجرای یک زندگی با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها

«من نه، ما»؛ کتابی که شاید کار مشاوره خانواده را برای شما بکند، به قلم نرجس شکوریان‌فرد منتشر شد.
کد خبر: ۴۲۷۴۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵ - 21November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، کتابی که شاید کار مشاوره خانواده را برای شما بکند، به قلم نرجس شکوریان‌فرد منتشر شد.

«من نه، ما»، ماجرای دو انسان است که پله‌پله گام بر می‌دارند برای «ما» شدن! دو انسان با دو جنس مخالف، با دو دنیای متفاوت، سرشار از تفاوت و اختلاف نظر در احساسات و تجزیه و تحلیل‌های گوناگون از زندگی که یاد می‌گیرند چگونه بزرگ ‌شدن را تجربه کنند و با کنار گذاشتنِ «من» های خود، به یک حقیقت واحد می‌پیوندند.

زهرا و محمد، یک زوج جوان و خوش‌ذوق هستند که عاقلانه، عاشق می‌شوند و در این مسیر عطش فراوانی را تحمل می‌کنند تا به پاسخ تک ‌تک مجهولات ذهن‌شان دست یابند و درک و فهم‌شان را از مفاهیمی چون زندگی، لذت، ازدواج، عشق و محبت، تکامل بخشند.

«من نه، ما»؛ ماجرای یک زندگی با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها

نویسنده در این کتاب، یک زندگی را مجسم کرده است. یک زندگی، با تمام تلخی‌ها و شیرینی‌ها و درس‌ها و موفقیت‌هایش! اگر تلخی‌ها و سختی‌ها را نشان می‌دهد، راهِ بُرون رفتِ این تنگناها را نیز نشان می‌دهد و آرامشِ عبور از این سختی‌ها را به کامِ این زوج جوان می‌چشاند.

«من‌ نه‌، ما» آخرین اثر نرجس شکوریان‌فرد است که توسط نشر عهد مانا، منتشر شده است. این کتاب را انتشارات عهدمانا در 408 صفحه رقعی با قیمت 66 هزار تومان منتشر و راهی کتاب‌فروشی‌ها کرده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها