بیانیه اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر به مناسبت هفته بسیج؛

نیروهای بسیجی خنثی‌کننده حرکت‌های خصمانه بدخواهان نظام هستند

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بوشهر به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۷۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰ - 21November 2020

نیروهای بسیجی خنثی کننده حرکت های خصمانه بدخواهان نظام هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر به مناسبت به مناسبت هفته بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسیج لشکری نام گرفت که اخلاص در سراپا وجوی آن تلالو دارد و بسیجیان با الگو گیری از ائمه اطهار خالصانه و بدون هیچگونه انتظاری پا در راه اعتلای نظام و کمر همت به تعالی ارزش های دینی بسته است و صحنه‌های مانایی را خلق کرده است و تنها قدرت مخلصی است که آسایش را از دیدگان ابرقدرت های جهانی زدوده است و تمام نقشه ها ومعادلات آنها را برچیده است.

تشکیل شجره طیبه بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام راحل از مقدس ترین ماحصل  نظام جمهوری انقلاب اسلامی است که با گذشت چندین سال از حیات پربار آن شاهد برکات آن در عرصه‌های مختلف نظام هستیم.

حضور بسیجیان دیروز که در دوران دفاع مقدس بدون هیچگونه واهمه‌ای پا در عرصه دفاع از کیان وطن گذاشتند و جانانه جان با ارزش خود را برای حراست و حفاظت از کشور فدا کردند را می‌توان امروز در لحظه های نیاز کشوردر خدمت رسانی مشاهده کرد که خار چشمان دشمنان داخلی و خارجی شده اند.

در این برهه زمانی نیروهای بسیجی ما در حرکت های جهادی و خدمت به مستضعفین سر از پا نمی‌شناسند و در شرایط کنونی کشور به جهت شیوع ویروس کرونا شجاعانه با صلاح خدمت در میدان های نبرد بدون هیچ دلهره و ترسی حضور فعال و مثتمری را ایفا نموده‌‌اند.

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر ضمن بزرگداشت تاسیس بسیج مستضعفین یاد و خاطره شهدای بسیجی و جان بر کف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشته و نیروهای بسیجی را خنثی کننده حرکت‌های خصمانه بدخواهان نظام دانست که شجاعانه و مقتدرانه گوش به فرمان ولایت فقیه و راست قامت در راستای اعتلای نظام در حوزه‌های نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و علمی آماده خدمت‌رسانی جهت پیشرفت و توسعه این انقلاب است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار