رئیس پلیس راهور ناجا خبر داد؛

ترخیص ۲۳ هزار و ۴۲۴ موتورسیکلت رسوبی

سردار هادیانفر گفت: از ابتدای اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت‌های رسوبی تاکنون ۲۷ هزار و ۱۵۰ فقره درخواست در دفاتر پلیس+۱۰ ثبت و تعداد ۲۳ هزار و ۴۲۴ فقره موتور ترخیص شده است.
کد خبر: ۴۲۷۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳ - 21November 2020

ترخیص ۲۳ هزار و ۴۲۴ موتورسیکلت رسوبیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‎پرس، سردار «سیدکمال هادیانفر» رئیس پلیس راهور ناجا درباره طرح تسهیل ترخیص موتورسیکلت‌های توقیفی و رسوبی از پارکینگ اظهار داشت: این طرح از ۱۸ آبان امسال همزمان در سراسر کشور به مرحله اجرا درآمده و تاکنون ۲۷ هزار و ۱۵۰ فقره درخواست ترخیص از سوی مالکین و متصرفین در دفاتر پلیس +۱۰ ثبت شده است.

وی افزود: حدود ۲۳ هزار و ۴۲۴ فقره از موارد درخواستی بررسی و ترخیص شده و مابقی در شرف انجام است.

رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: مالکان یا متصرفین هرچه سریع‌تر از این فرصت استثنایی استفاده کنند و نسبت به ترخیص موتورسیکلت توقیفی خودشان اقدام کنند.

وی تصریح کرد: درخواست ما از موتورسواران این است که در ازای این مساعدت و همراهی، قوانین و مقررات را رعایت کنند تا از توقیف مجدد وسایل نقلیه‌شان جلوگیری شود.

سردار هادیانفر در پایان گفت: کسانی که موتورسیکلت آن‌ها به دلایل انتظامی توسط کلانتری‌ها یا پلیس آگاهی و... توقیف شده‌اند، ابتدا به این مراکز مراجعه و سپس با حضور در دفاتر پلیس +۱۰ برای بهره‌مندی از تسهیلات در نظر گرفته شده، اقدام کنند.

انتهای پیام/ 241

پربیننده ها