امام جمعه سرخ‌رود:

بسیاری از مشکلات کشور فاصله گرفتن از تفکر بسیجی است

حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» گفت: بسیاری از مشکلات امروز کشور فاصله گرفتن از تفکر بسیجی و انقلابی است.
کد خبر: ۴۲۷۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۱ - 21November 2020

بسیاری از مشکلات کشور فاصله گرفتن از تفکر بسیجی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «مهدی تقی‌زاده» امام جمعه سرخ‌رود پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به مناسبت آغاز هفته بسیج ضمن گرامیداشت این هفته اظهار داشت: بسیج مستضعفان شجره طیبه‌ای بود حضرت امام راحل بنیان نهاد و ما تا امروز از ثمرات و برکات آن در حال بهره‌مند شدن هستیم.

وی افزود: به فرموده امام خامنه‌ای بسیج به معنی حضور و آمادگی در همان نقطه‌ای است که اسلام و قرآن و امام زمان (عج) و این انقلاب مقدس به آن نیارمند است و این موضوع را ما در طول ۴۱ سال از گذشت انقلاب به وضوح شاهد بوده و خواهیم بود.

امام جمعه سرخ‌رود با اشاره به اینکه آن زمان که دشمن بعثی سودای تجاوز و تسلط بر ایران اسلامی را داشت، بسیج به ندای امام و ولی خود لبیک گفت، تصریح کرد: لبیک بسیج به ندای امام آن حماسه عظیم را آفرید که در تاریخ ماندگار شد، خاک خوزستان و ایلام و کرمانشاه و... از خون این دلاور مردان گلگون شد اما یک وجب از این خاک در دست متجاوز باقی نماند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده خاطرنشان کرد: در زمان بلایا و مشکلات، بسیج پیشگام همه اقشار در خدمت رسانی است، در سیل و زلزله و در کمک و خدمت رسانی در زمان همه‌گیری ویروس کرونا، بسیج جانفشانی کرد و حضور موثر داشت.

امام جمعه سرخ‌رود با بیان اینکه آن زمان که کشور نیاز به بازسازی داشت این بسیج سازندگی بود که در خط مقدم و صف اول حضور داشت، گفت: مع العصف بودند کسانی که این تفکر را به حاشیه راندند و مدل‌های دیگر را جایگزین آن کردند که بسیاری از مشکلات امروز ما فاصله گرفتن از این تفکر بسیجی و انقلابی است.

وی گفت: نیروی بسیجی و تفکر بسیجی آن قدر در جمهوری اسلامی درخشیدند که پرتو این درخشش ملت‌های آزاده را در منطقه فرا گرفت.

امام جمعه سرخ‌رود ادامه داد: از عراق و سوریه گرفته تا لبنان و یمن با تاسی از تفکر بسیجی به سازمان‌دهی نیروهای مردمی و حشدالشعبی و... اقدام کردند و خار چشم استکبار و اذنابش در منطقه و جهان شدند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اگر بر کشوری نوای دلنشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده عنوان کرد: در این برهه‌ دشمن با تهاجم فرهنگی و رسانه‌ای سنگین تلاش گسترده‌ای را برای تضعیف و نابودی تفکر بسیجی و انقلابی انجام داد و هنوز هم در حال تخطئه آن است.

وی با تاکید بر اینکه ما آنجایی ضربه خوردیم که بعضی از مسئولین و دولتمردان با دشمن در این زمینه هم‌نوایی کردند، افزود: در این زمان بسیج و تفکر بسیج را در زمینه اقتصادی و عمرانی و تولیدی و سازندگی به حاشیه راندند و در نتیجه دچار صدمات سنگینی شدیم.

امام جمعه سرخ‌رود متذکر شد: امام خامنه‌ای فرمود بسیج یعنی نیروی کارآمد کشور برای همه میدان‌ها؛ امروز بسیج باید با تشکیلات منسجم، تخصص، تلاش بی‌وقفه و جهادی در صحنه بودن و مهم‌تر از همه ایمان و اخلاص در جهت این رهنمود رهبر جامعه برآید و تا آن را به صورت اَتَمّ و اَکمل به منصه ظهور نرسانده از پای ننشیند.

حجت‌الاسلام تقی‌زاده اظهار داشت: برای همه بسیجیان این دلاور مردان انقلابی و سربازان مخلص و مومن و انقلابی و ولائی از پروردگار متعال طلب توفیق روزافزون می‌کنیم و این روز را گرامی می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها