رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

بسیج در صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پیشتاز است

سردار سلیمانی با بیان اینکه بسیجیان همواره تلاش کرده‌اند تا دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند، گفت: بیش از ۹۲ هزار شهید بسیجی مصداق بارز مجاهدت‌های این قشر ولایی در راه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب هستند.
کد خبر: ۴۲۷۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۱ - 22November 2020

بسیج در صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی پیشتاز استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ پاسدار «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم اختتامیه جشنواره نجم که امروز (یکشنبه) برگزار شد، از طریق ویدئوکنفرانس ضمن گرامی‌داشت هفته بسیج اظهار داشت: بسیجیان همواره تلاش کرده‌اند تا دِین خود را به انقلاب اسلامی ادا کنند؛ بیش از ۹۲ هزار شهید بسیجی مصداق بارز مجاهدت‌های این قشر ولایی در راه صیانت از آرمان‌های امام راحل و انقلاب هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه بسیج منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را سرلوحه انجام تمام وظایف محوله خود قرار داده است، افزود: یکی از دغدغه‌های مهم امام خامنه‌ای تشکیل دولت جوان است؛ لذا جوانان بسیجی برای تحقق این امر کارهای بزرگی در دستور کار قرار داده‌اند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه در بیانیه گام دوم، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت ایران به ویژه جوانان را به میدان فراخواندند، گفت: با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی، با امید به آینده و نترسیدن از دشمن، با روحیه جهادی و با جهش در پیشرفت می‌توانیم گام‌های بلند در جهت تحقق دولت اسلامی برداریم.

سردار سلیمانی گفت: ما برای اینکه بتوانیم این مرحله را محقق کنیم نیاز داریم در شناخت ظرفیت‌هایمان، با تکیه بر انرژی داخلی و درونی ملت ایران و ظرفیت‌های گسترده میهن اسلامی گام‌های بلندی را جهت پیشرفت و عدالت برداریم.

رئیس سازمان بسیج افزود: برداشتن گام‌های بلند مستلزم شناخت و احصای مسائل گوناگون است و چون این مسائل به صورت ریز و درشت در جغرافیای جمعیتی در سطح ایران اسلامی گسترده هستند، لازم است به صورت گسترده یعنی نهضتی به حل آن‌ها پرداخت حل مسائل هم قطعاً با روشها و تکنیک‌های عالمانه خواهد بود.

وی اضافه کرد: نهضت جوانان مسئله محور که منبعث از حرکت قابل ستایش بسیج دانشجویی در سالهای اخیر است و مورد تحصیل رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز قرار گرفته است یک تجربه گرانسنگ برای نسل جوان است که ان‌شالله با تکیه بر این تجربه ما بتوانیم به این حرکت مقدس را افزایش دهیم.

سردار سلیمانی در پایان گفت: دومین جشنواره نجم فرصتی است تا ما بیشتر با این ظرفیت آشنا شویم و مسئولینی که لازم است  از این حرکت از این ظرفیت قابل ستایش و انقلابی و بسیجی پشتیبانی کنند، مطلع شوند و بدانند ظرفیت حل همه مسائل در داخل کشور وجود دارد و ظرفیت حل مسائل از روش‌های عالمانه با تکیه بر فناوری‌های روز و همینطور هزینه‌های کم و زمان کوتاه فرصتی است برای پیشرفت و دستیابی به عدالت و تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور در این حرکت یک توفیق بزرگ الهی است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار