به مناسبت هفته بسیج؛

فرماندهان انتظامی و مرزبانی کردستان با فرمانده سپاه بیت المقدس دیدار کردند

ظهر امروز فرماندهان نیروی انتظامی و مرزبانی کردستان به مناسبت هفته بسیج با سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس دیدار کردند.
کد خبر: ۴۲۷۷۱۲
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۱ - 22November 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «علی آزادی» ظهر امروز به مناسبت هفته بسیج در دیدار با سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس، گفت: امنیت کنونی جامعه مرهون خون شهدا است و این خونها عامل پایداری عزت ملی ما ایرانیان هستند.

وی افزود: بسیج در تمامی عرصه ها حضور موفق دارد و به ویژه در عرصه ایثار و مقاومت خوش درخشیده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان کردستان با بیان ایکه بسیج برای دوستان امیدآفرین و برای دشمنان بیم آفرین است، ادامه داد: ترس کنونی دشمن از ملت ایران به واسطه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و حضور بسیج در صحنه است.

بسیج از ابتدا تاکنون نقطه اتکاء و امید نظام اسلامی بوده است

سردار «علیرضا مرزبانی» فرمانده مرزبانی استان کردستان نیز در این دیدار گفت: همه مفتخر به بسیجی بودن هستیم و بسیج از ابتدا تاکنون نقطه اتکاء و امید نظام اسلامی بوده است و هرجا مشکلی وجود داشته، این روحیه بسیجی بوده که آن را رفع کرده است.

وی افزود: امروز هم اگر مشکلاتی در جامعه وجود دارد قطعا با روحیه بسیجی می توان بر آنها فایق آمد.

بسیج متعلق به همه مردم و تمامی نیروهای نظامی است

سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان نیز گفت: بسیج متعلق به همه مردم و تمامی نیروهای نظامی است.

فرمانده سپاه کردستان با بیان اینکه پیشرو تمامی فعالیت های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و... وجود امنیت است، گفت: امنیت یکی از نیازهای حیاتی جامعه است و بسیج تنها بخشی از وظایفش در حوزه امنیت است و غالب اقداماتش در حوزه سازندگی و خدمات اجتماعی معطوف است.

وی با بیان اینکه بسیج بی منت خدمت می کند و در خدمت همه آحاد ملت است، افزود: خوشبختانه بسیجی بودن در گفتار و عمل فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان موج می زند و این مایه افتخار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار