فرمانده مرزبانی فراجا:

«مرز» به مثابه قله عزت و شرف کشور است

سردار «گودرزی» با بیان اینکه مرز به مثابه قله عزت و شرف کشور است، گفت: با واگذاری اختیار تام و کامل مدیریت بازارچه‌های مرزی به مرزبانی فراجا و اشراف اطلاعاتی ما در این زمینه، قطعا با سودجویان برخورد و از حقوق مرزنشینان دفاع خواهیم کرد.
کد خبر: ۵۲۳۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۸ - 21May 2022

فلسفه وجودی نیروهای مسلح، دفاع از کیان اسلامی و ارزش‌های والای الهی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی فراجا، امروز (شنبه) در بازدید از یگان‌های مرزی هنگ «مریوان»، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مرز‌های استان کردستان از امنیت مطلوب و پایداری برخوردار است، اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم فرماندهی مرزبانی فراجا، بحث هوشمندسازی مرز‌هاست.

وی با بیان این‌که هوشمندسازی، احداث جاده، پاسگاه و برجک برای انسداد معابر نفوذی اشرار و قاچاقچیان در دستور کار مرزبانی قرار دارد، افزود: با حرکت در مسیر هوشمندسازی و با ایجاد حس‌گرها، سیستم‌های نوین الکترونیکی، اپتیکی و پهبادی، گام‌های مهمی را در خصوص پایش و کنترل مرز‌ها برخواهیم داشت.

فرمانده مرزبانی فراجا با اشاره به این‌که مرز به مثابه قله عزت و شرف کشور است، تصریح کرد: طرح‌های مدنظر خود را در زمینه مرز و مرزبانی به ستادکل نیرو‌های مسلح، وزیر کشور و فرمانده کل انتظامی کشور ارائه کرده‌ایم و اخیرا نیز وزیر کشور در کارگروه ویژه مرز تدابیری را در خصوص انسداد مرز و هوشمندسازی ابلاغ کرده است.

وی بیان داشت: با اعتبارات مصوب شده و توجه ویژه مسئولان و کمیسیون امنیت مجلس، در آینده‌ای نزدیک شاهد یک وضعیت بسیار خوشایند در بحث ارتقاء وضعیت عمرانی و انسداد مرز خواهیم بود.

سردار گودرزی با اشاره به حمایت مرزبانی از صادات و وادرات کالا، گفت: ما در کنار تسهیل اقتصاد مرزی، با قاچاق کالا به خصوص قاچاق مایحتاج ضروری مردم مقابله خواهیم کرد و این خط قرمز ماست و طی چند روز گذشته نیز توفیقات چشمگیری را نیز در این خصوص کسب کرده‌ایم.

فرمانده مرزبانی فراجا یادآور شد: با واگذاری اختیار تام و کامل مدیریت بازارچه‌های مرزی به مرزبانی فراجا و اشراف اطلاعاتی، ما در این زمینه قطعا با سودجویان برخورد و از حقوق مرزنشینان دفاع خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها