فرمانده انتظامی استان قم:

تعهد نسبت به آرمان‌های انقلاب بارزترین ویژگی بسیج است

سردار سید محمود میرفیضی در پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: احساس مسئولیت و تعهد در برابر آرمان‌های انقلاب، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است.
کد خبر: ۴۲۷۷۸۴
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰ - 22November 2020

تعهد نسبت به آرمان‌های انقلاب بارزترین ویژگی بسیج استبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده انتظامی استان قم به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج پیام تبریک صادر کرد.

متن این پیام به این شرح است:

بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان عرصه جنگ نرم همواره در برابر توطئه‌های و تهاجم فرهنگی دشمنان نظام ایستاده اند.

جوانان باایمان و پرشور این آب و خاک با تمام وجود در دفاع از میهن اسلامی همه سختی‌ها را به جان خریدند و در مقابل استکبار جهانی در ٨ سال دفاع مقدس ایستادگی و مقاومت کردند.

 احساس مسئولیت و تعهد در برابر انقلاب، مهمترین و بارزترین ویژگی بسیج است و بسیجیان به بهترین نحو، وحدت و همدلی مردم ایران در دفاع از میهن اسلامی را به منصه ظهور رسانده‌اند.

ملاک و مبنا برای معرفت بسیجی، تفکر بسیجی است که این تفکر می‌تواند ما را به گوشه‌هایی از حیات معنوی بسیج رهنمون کند و ماهیت و شخصیت واقعی این انسان معنوی و الهی را برای ما روشن سازد.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نیست و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی سهیم بوده و در عرصه‌های علمی، فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.

در پیام فرمانده انتظامی استان قم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم و در راس آن شهید محسن حججی از شهدای مدافع حرم به عنوان مصداق بارز بسیجی ولایی، متفکر و با ایمان در نظام مقدس اسلامی ایران یاد شده و ادامه یافته است: در این برهه از زمان که کشور‌های ابرقدرت و استکبار جهانی غرب و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکا با توطئه و نیرنگ بدنبال ایجاد تفرقه و شبهه بین مسلمان جهان است، جبهه مقاومت با همین تفکر بسیجی جلوی آن‌ها ایستاده است.

بی شک برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه نیازمند همکاری و تعامل همه جانبه سپاه بویژه نیروی مقاومت بسیج با نیروی انتظامی است و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار