فرمانده سپاه عجب‌شیر؛

ایثار و شهادت منحصر به زمان خاصی نیست

سرهنگ «شاه محمدپور» با بیان اینکه ایثار و شهادت منحصر به زمان خاصی نیست، گفت: کادر بهداشت و درمان سنگربانان مدافع سلامت هستند و خدمتی ارزنده و پرخطر را پذیرفته‌اند و جمله مجاهدین فی سبیل‌الله بهترین و بزرگترین مدال افتخار مدافعان سلامت است.
کد خبر: ۴۲۷۸۴۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲ - 23November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «امیر شاه محمدپور» فرمانده سپاه شهرستان عجب‌شیر در حاشیه تجلیل از مدافعان سلامت اظهار داشت: کادر بهداشت و درمان سنگربانان مدافع سلامت هستند و خدمتی ارزنده و پرخطر را پذیرفته‌اند و جمله مجاهدین فی سبیل‌الله بهترین و بزرگترین مدال افتخار مدافعان سلامت است.

وی ادامه داد: این عزیزان در زمان جنگ در بیمارستان‌های صحرایی تلاش کرده و امروز هم در مقابل ویروس منحوس کرونا شبانه‌روز از جان خود هم دریغ نمی‌کنند و برای نجات مردم تلاش می‌کنند.

شاه ‌محمدپور در پایان با بیان اینکه ایثار و شهادت منحصر به یک زمان خاصی نیست، گفت: در قبل از این انقلاب کسانی بودند که در مقابل تابوت ایستادگی کردند و ملت را از استکبار داخلی و خارجی نجات دادند و بعد از انقلاب نیز در جنگ تحمیلی و فتنه‌های داخلی خیلی‌ها شهید شدند و در خارج از کشور برای حفظ حرم اهل بیت علیه السلام مدافعان حرم از جانشان گذشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها