فرمانده سپاه میانه خبر داد؛

توزیع بیش از 3000 بسته معیشتی در هفته بسیج

سرهنگ «محمدی» از توزیع بیش از 3000 بسته معیشتی در هفته بسیج خبر داد و گفت: خدمت‌رسانی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در حال اجراست و دستگیری از مردم آسیب دیده از کرونا، اولویت‌دارترین کارهای بسیج و سپاه محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۱ - 23November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «حسین محمدی» فرمانده سپاه شهرستان میانه در جلسه هماهنگی طرح کمک مومنانه با تبریک هفته بسیج، مهم ترین وظیفه بسیج را خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و اظهار داشت: امروز این خدمت‌رسانی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه در حال اجراست و دستگیری از مردم آسیب دیده از کرونا، اولویت دارترین کارهای بسیج و سپاه محسوب می‌شود.

محمدی با بیان اینکه در اجرای طرح‌های شهید «سلیمانی» و کمک مومنانه با هدف خدمت‌رسانی در قالب کاستن از آسیب‌های بیماری کرونا از تمامی ظرفیت‌های شهرستان و بخش‌های تابعه استفاده خواهیم کرد، ابراز داشت: طیف‌ها و اقشار مختلف بسیج، آمادگی کافی برای ارائه خدمت در روز پنجم آذر را دارند.

وی در ادامه تاکید کرد: برای ارائه خدمات بهتر، هر مسجد و پایگاه بسیج آن باید به مرکزی برای خدمت رسانی به مردم تبدیل شود و این مستلزم همکاری جدی و وحدت بین پایگاه های بسیج، روحانیت و هیئت امنای مساجد است.

سرهنگ محمدی در پایان خاطرنشان ساخت: همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفان، بیش از 3000 بسته کمک معیشتی توسط سپاه میانه در بین اقشار کم درآمد و متضررین از بیماری کرونای این شهرستان توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار