‌جزئیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها بررسی شد

در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی مواد طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۷۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۵ - 23November 2020

‌جزئیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها بررسی شدبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (دوشنبه) این کمیسیون، طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها را مورد رسیدگی قرار دادند.

تاکنون سه ماده از طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در کمیسیون امنیت ملی مجلس مورد بررسی قرار گرفته و نظرات نمایندگان اتخاذ شده و اصلاحاتی روی مواد این طرح اعمال شده است.

در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، مسئولانی از وزارت امورخارجه، بانک مرکزی و مرکز پژوهش‌های مجلس حضور داشته و نقطه نظرات خود را درباره طرح مذکور مطرح کردند.

بنا بر این گزارش، کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس فردا هم تشکیل جلسه می‌دهد و ادامه بررسی طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها در دستور کار این کمیسیون است.

ماده اول طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها مربوط به الزام دولت جمهوری اسلامی ایران برای غنی‌سازی، ۲۰ درصد می‌شود؛ ماده دوم درباره افزایش ذخایر اورانیوم غنی شده سطح پایین جمهوری اسلامی ایران است.

ماده سوم طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها درباره بهره‌گیری دولت جمهوری اسلامی و سازمان انرژی اتمی از نسل جدید سانتریفیوژهای IR۲M و IR۶ است که جزییات آن بررسی شد.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار