برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و تولیدات ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور

اولین جلسه کمیته فرهنگی و تولیدات ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد.
کد خبر: ۴۲۷۹۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶ - 23November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «احسان آهنگر» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه کربلای مازندران پیش از ظهر امروز در اولین جلسه کمیته فرهنگی و تولیدات ویژه گرامیداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور با محوریت سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» برنامه‌ریزی و نظارت بر حسن اجرای محتوا، کیفیت فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح استان و فراهم آوردن زمینه همکاری و مساعدت در حوزه فرهنگی تبلیغی را از جمله اهداف کمیته برشمرد.

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و تولیدات ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور

وی با تأکید بر فعال کردن بستر فضای مجازی در قالب پویش‌ها افزود: تولیدات با محتوای راهبردی مقاومت، آزادگی و ساده زیستی و با شعار محوری در در قالب کلیپ، عکس‌نوشته، طراحی گرافیکی، پوستر، موشن‌گرافی، استوری، تلویزیون شهری، تئاتر، کتاب صوتی، ساخت نرم افزار چند رسانه‌ای، تیزر، پادکست‌های صوتی و نشریات مجازی با مشارکت  ظرفیت‌های فرهنگی استان تهیه خواهد شد.

این مسئول عنوان کرد: برنامه‌های استان مازندران برای سالگرد شهید سلیمانی از ۲۷ آذر کلید می‌خورد و پس از آن با همکاری نهاد‌های فرهنگی تا ۱۳ دی هر روز برنامه خواهیم داشت.

برگزاری جلسه کمیته فرهنگی و تولیدات ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شمال کشور

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط خاص کرونایی و محدودیت‌هایی که بوجود آمده اصل بر اجرای برنامه‌ها است، عنوان کرد: برنامه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در بوستان ولایت ساری برگزار می‌شود، در غیر این صورت، مهمان ما تمثال دو هزار شهید است و با حضور تعدادی از خانواده شهدای مدافع حرم و همان کیفیت برگزار و از طریق رسانه ملی و فضای مجازی پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار