رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس:

اختتامیه کنگره بین‌المللی «سیره فاطمی» برگزار می‌شود

«مریم مجتهدزاده» گفت: وبینار اختتامیه کنگره بین‌‌المللی «سیره فاطمی» با هدف ترویج گفتمان فاطمی فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۲۷۹۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۳ - 23November 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «مریم مجتهدزاده» رئیس سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، از برگزاری وبینار اختتامیه کنگره بین‌‌المللی «سیره فاطمی» با هدف ترویج گفتمان فاطمی فردا (سه‌شنبه) خبر داد.

وی در این‌باره اظهار داشت: این مراسم در راستای تحقق اهداف و رسالت سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس، مصادف با میلاد مسعود امام حسن عسکری (ع) برگزار و از نویسندگان مقالات برتر تجلیل خواهد شد.

مجتهدزاده خاطرنشان کرد: این کنگره با هدف ترویج گفتمان فاطمی و تبدیل آن به نقشه راهی جهت گشودن دروازه های نقش‌آفرینی بی‌بدیل بانوان در تحقق تمدن نوین اسلامی، از فروردین سال ۱۳۹۸ با تشکیل دبیرخانه خود در محل سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس آغاز به فعالیت کرد.

وی تصریح کرد: بعد از انتشار فراخوان دبیرخانه کنگره سیره فاطمی، میزبان آثار و مقالات علمی و پژوهشی بسیاری از اقصی‌نقاط جهان در حوزه سبک و سیره حیاتی زیستی و مبارزاتی حضرت زهرا (س) بودیم.

اختتامیه کنگره بین‌المللی «سیره فاطمی» برگزار می‌شود

خاطرنشان می‌شود؛ میهمانان داخل کشور با استفاده از لینک زیر می‌توانند در این وبینار شرکت کنند:

https://live21.ir/official/ganjineh

همچنین مهیمانان خارجی نیز جهت حضور در این وبینار می‌توانند از لینک زیر استفاده کنند:

https://live21.ir/official/ganjineh1

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار