پیام امیرسرتیپ دوم «پرویز» به مناسبت هفته بسیج؛

اندیشه و تفکر بسیجی همواره تفکری پویا و مصون بخش کشور است

امیرسرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت.
کد خبر: ۴۲۸۰۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵ - 24November 2020

اندیشه و تفکر بسیجی همواره تفکری پویا و مصون بخش کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، امیرسرتیپ دوم ستاد «ارسلان پرویز» فرمانده منطقه پدافند هوایی شرق در پیامی هفته بسیج را به همه بسیجیان سرافراز ایران اسلامی تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

هفته بسیج، بزرگداشت جانفشانی‌هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است. امروز تمام ظرفیت کشور، توده مردم مؤمن و همیشه در صحنه، نیروهای مسلح در صف واحد و بارویکرد بسیجی، برای تداوم انقلاب اسلامی همواره پشت سر رهبری عالیقدر، امید مستضعفان عالم و خار چشم دشمنان قسم خورده ایران اسلامی هستند.

بی‌تردید، اندیشه و تفکر بسیجی به‌عنوان فراگیرترین و ماندگارترین اندیشه، همواره تفکری پویا، زنده و مصون بخش کشور، در مقابل تمامی حوادث، تهدیدات و ناملایمات است.

بسیجیان سلحشور و دلاور در تمامی عرصه حضوری فعالانه داشته و هر جا به وجود این عزیزان نیاز بوده با تمام قدرت و صلابت حضور یافته و به زیبایی نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در ایام بحران و شیوع کرونا نیز بسیجیان عزیز در کنار سایر نیروهای مسلح با روحیه جهادی همیشگی خود پا به عرصه گذاشت و در این راستا حماسه‌های ماندگار خلق کرد.

اینجانب سالروز تشکیل این نهاد ارزشمند را به تمامی خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی بویژه مردم شریف استان خراسان‌جنوبی تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. موفقیت و سربلندی بسیجیان گرانقدر را در پرتو رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری از خدواند متعال مسألت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار