فرمانده سپاه جلفا؛

ورود بسیج به جنگ همراه با تفکر عاشورایی بود

سرهنگ «سلطان‌زاده» گفت: ورود بسیج به عرصه جنگ تحمیلی که همراه با یک فرهنگ و تفکر عاشورایی بود سرنوشت جنگ را عوض کرد بطوری که می توان گفت اداره جنگ بدون وجود بسیج غیرممکن بود.
کد خبر: ۴۲۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳ - 24November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سرهنگ پاسدار «محمدرضا سلطان‌زاده» فرمانده سپاه شهرستان جلفا در جمع فرماندهان پایگاه‌های سپاه جلفا اظهار داشت: حضور مقتدر بسیج تاکنون موجب گشوده شدن گره‌های بسیاری در زمان دوران دفاع مقدس و هم بعد از جنگ تحمیلی شده و این مسئله برای همگان مشهود است.

وی ادامه داد: ورود بسیج به عرصه جنگ تحمیلی که همراه با یک فرهنگ و تفکر عاشورایی بود سرنوشت جنگ را عوض کرد بطوری که می توان گفت اداره جنگ بدون وجود بسیج غیرممکن بود.

سلطان‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تشکیل بسیج توسط امام، آن هم تقریبا 9 ماه پیش از آغاز جنگ تحمیلی بخاطر بینش والا و ابتکارات منحصر به فرد ایشان بود، تاکید کرد: امام راحل شرایط حساس بعد از انفلاب را کاملا هوشیارانه متوجه شده بودند و فلسفه تشکیل بسیج نشات گرفته از عشق به انقلاب و ارزش‌های اسلامی و دینی بخاطر دقت نظر ایشان بود.

فرمانده سپاه جلفا در پایان با اشاره به فرمایشی از امام خمینی(ره) که فرمودند «اگر بر کشوری ندای دلنشین تفکر بسیجی طنین انداز شود چشم طمع دشمنان و جهانخواران از آن دور خواهد شد»، خاطرنشان ساخت: با عنایت خداوند این ندای دلنشین بسیجی امروز کل کشور را فراگرفته و استکبار جهانی و ایادی آن در مقابل قدرت ایمان تفکر بسیجی همچنان که تا امروز نتوانسته اند باز هم نخواهند توانست بر اراده و ایمان راستین و فولادی ملت انقلابی و حسینی ایران اسلامی خللی وارد کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها