شهید «عبدالواحد محمدی»:

هر چه در توان دارید به اسلام و انقلاب خدمت کنید

در فرازی از وصیت‌نامه شهید «عبدالواحد محمدی» آمده است: ای مردم شهیدپرور، از شما عاجزانه تقاضا می‌کنم که هر چه در توان دارید به اسلام و انقلاب اسلامی به هر نحوی و به هر صورت که باشد خدمت کنید و کاری نکنید که دشمنان بتوانند در انقلاب رخنه کنند.
کد خبر: ۴۲۸۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷ - 25November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، شهید «عبدالواحد محمدی» در اول مهرماه 1347 در تبریز به دنیا آمد. وی پس از آغاز جنگ تحمیلی راهی جبهه‌های حق علیه باطل شد و پس از مدتی مبارزه با دشمن بعثی درنهایت در تاریخ 25 دی‌ماه 1366 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

فرازی از وصیت‌نامه شهید:

ای مردم شهیدپرور، از شما عاجزانه تقاضا می‌کنم که با صبر و حوصله راسخ در راه شهیدان گام نهید و پیام‌رسان آنان باشید و هر چه در توان دارید به اسلام و انقلاب اسلامی به هر نحوی و به هر صورت که باشد خدمت کنید و کاری نکنید که دشمنان بتوانند در انقلاب رخنه کنند.

سعی کنید پشت سر امام حرکت کنید و نه عقب بمانید و نه جلو بیوفتید که در هر صورت هلاکت به دنبال خواهد داشت. خدا را در نظر بگیرید و هیچ‌گاه کاری نکنید که دشمنان فرصت پیدا کنند و از آن استفاده نمایند و نگذارید حق شهدا پایمال شود.

ای دوستان در امر توبه و کردار نیکو بکوشید و آن‌قدر از کردار ناپسند خود نادم شوید تا گناهان‌تان تبدیل به حسنات گردد و بترسید از روزی که به سوی خدا باز می‌گردید.

پس به هر نحوی آنچه را انجام داده‌اید باز پس داده می‌شود و ای برادران عزیز از شما یک خواهش عاجزانه دارم که امیدوارم تک به تک عمل نمائید. در رابطه با دوست شدن با افراد مورد نظر بکوشید و حداکثر کوشش را بکنید و بعد از تحقیق عادلانه با افراد دوست شوید و این را بدانید که دوست است که انسان را به هر طرف می‌کشد و پس سعی کنید دوست شما با تقوی و خداترس و آگاه باشد. تا شما را به طرف خدا یاری کند.

تا آن‌جا که در تن قدرت دارید به اسلام خدمت کنید و به اختلافات دامن نزنید که اختلافات باعث شکست است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها