نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی:

تفکر بسیجی در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با تأکید بر اینکه فکر بسیجی در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده و بسیج پیروز فرداهاست، گفت: مسئولان برگزاری رزمایش «کمک مؤمنانه» از این حیث جزو فرماندهان جهاد اقتصادی در مقابل بدترین نوع دشمن بشر هستید.
کد خبر: ۴۲۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ - 25November 2020

تفکر بسیجی در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی امروز در نشست آغاز گام سوم کمک‌های مؤمنانه، با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی در زمینه‌های مختلف موفق عمل کرده و بسیج پیروز فرداها است، اظهار داشت: باید سر به سجده شکر بگذارید که خداوند متعال به شما در این زمینه توفیق خدمت به مردم را داده است.

وی با بیان اینکه خدمت دارای زوایای مختلفی است که ابتدایی ترین آن عمل انسان دوستانه است، گفت: بیش از از اینکه مددجو و نیازمند از جهت مادی نیاز جسمانی داشته باشد شما به‌عنوان انسان سالم نیاز معنوی دارید که کمک کنید و در روایات آمده است که دست خود را پس از دادن صدقه ببوسید چرا که صدقه مؤمن قبل از اینکه به دست فقیر و نیازمند برسد به دست خداوند می‌رسد.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی با بیان اینکه وقتی نیازی از انسانی نیازمند برآورده می‌شود امدادرسان لذت معنوی می‌برد، افزود: مهم‌ترین زاویه خدمت و صدقه نیازمندان جلب رضای الهی است.

عبادی با اشاره به اینکه بزرگان سه عامل مهم لقمه حلال، نماز اول وقت و گره‌گشایی از نیازمند در قرب الهی را مؤثر می‌دانند، عنوان کرد: از جمله چیزهایی که قلب را نورانی می‌کند و چه بسا چشم بصیرت انسان را نیز باز می‌کند استفاده از روزی حلال است.

وی با تأکید بر اهمیت گره‌گشایی از نیازمندان، تصریح کرد: برای خداوند متعال مشکلی نبود که روزی انسان‌ها را آماده کند اما اینجا بحث آزمایش ما مطرح است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی خطاب به مسئولان استان تأکید کرد: شرایطی برای شما فراهم شده که باید بسیار شکرگذار باشید و از فرصت خدمت به مردم و نیازمندان استفاده کنید و این را ارزان نفروشید.

عبادی گفت: در غرب وحشی است اما در نقطه مقابل، مردم نظام جمهوری اسلامی هستند که با وجود همه مشکلات و تحریم‌های اقتصادی در ایثار، از خودگذشتگی و کمک به نیازمندان پیشرو هستند.

وی با اشاره به رزمایش «کمک مؤمنانه» متذکر شد: مسئولان برگزاری رزمایش «کمک مؤمنانه» از این حیث جزو فرماندهان جهاد اقتصادی در مقابل بدترین نوع دشمن بشر هستید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار