فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

سپاه تا پایان کرونا در کنار مردم خواهد بود

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: با توجه به فرمان رهبر انقلاب اسلامی، سپاه با تمام قدرت و ظرفیت ورود کرد و تا اتمام بیماری کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ظرفیت خیرین، مردم، نهادهای انقلابی و داشته‌های سپاه برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر استفاده می‌کنیم.
کد خبر: ۴۲۸۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ - 25November 2020

به گزارش دفاع‎پرس از کردستان، سردار «سیدصادق حسینی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان امروز در مرحله سوم نهضت سراسری کمک مومنانه در کردستان اظهار داشت: یکی از ارزش‌های انقلاب اسلامی حمایت از محرومان است و در همین مسئله ویروس کرونا با توجه به اینکه قشری از مردم دچار آسیب شدند، مردم  نوع‌دوست ما دوباره پای کار آمدند و توانستیم در چند مرحله از این اقشار حمایت کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای طرح کمک‌های مومنانه، در سومین مرحله این نهضت سراسری امروز 6 هزار و 252 بسته معیشتی بین محرومان کردستانی توزیع می‌شود.

وی افزود: با توجه به فرمان رهبر انقلاب اسلامی، سپاه با تمام قدرت و ظرفیت ورود کرد و تا اتمام بیماری کرونا در کنار مردم خواهد بود و از ظرفیت خیرین، مردم، نهادهای انقلابی و داشته‌های سپاه برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر استفاده می‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با بیان اینکه در هفته بسیج قرار داریم، ادامه داد: برکت بسیج خدمت رسانی به مردم در همه عرصه‌ها است و به همین مناسبت امروز همزمان با توزیع این بسته‌های معیشتی 114 سری جهیزیه کامل به نوعروس کردستانی اهدا می‌شود.

حسینی یادآور شد: اشتغال‌زایی یکی دیگر از رسالت‌های نیروهای بسیج و سپاه است که در همین راستا امسال با کمک سازمان جهاد کشاورزی 2 هزار و 100 هکتار از اراضی دیم استان به باغات آبی تبدیل می‌شود و برآورد می‌شود میزان تولید میوه در استان 50 هزار تن در سال افزایش یابد.

وی یادآور شد: همچنین همزمان با آغاز هفته بسیج، طرح شهید سلیمانی با کمک دانشگاه علوم پزشکی اجرا می‌شود و در این طرح که به مدت چهار ماه طول خواهد داشت، به صورت خانه به خانه در راستای جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس بیماریابی، کنترل و درمان انجام می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان داشت: همچنین با کمک کمیته امداد امام خمینی (ره) 240 پنل خورشیدی برای منزل افراد مددجوی زیرپوشش این نهاد نصب می‌شود که ماهیانه بین 800 تا یک میلیون و 200 هزار تومان می‌تواند برای آنان درآمد داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها