به همت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی صورت گرفت؛

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در بین فعالان صنایع دستی آسیب دیده از کرونا

سومین مرحله کمک مومنانه به‌همت مرکز بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار شد که در این مرحله 600 بسته معیشتی در بین فعالان صنایع دستی حاشیه تهران که در دوران کرونا آسیب دیده‌اند، توزیع می‌شود.
کد خبر: ۴۲۸۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹ - 25November 2020

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، سومین مرحله کمک مومنانه به همت بسیج وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و با توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی بین هنرمندان صنایع دستی که از کرونا آسیب دیده‌اند پس از این بیان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند: «خوب است که یک رزمایش گسترده‌ای در کشور به وجود بیاید برای مواسات و همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا، که اگر این اتفاق بیفتد خاطره خوشی را از امسال در ذهن‌ها خواهد گذاشت» صبح امروز (چهار‌شنبه) آغاز شد.

در این مراسم «علی‌اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، سرهنگ «سید حمیدرضا قریشی» فرمانده بسیج وزارتخانه ها و ادارات سپاه محمد رسول الله (ص)، «علیرضا مسافر» فرمانده مرکز مقاومت بسیج، «محمد خیاطیان» معاون توسعه و «علیرضا ایزدی» مدیرکل حوزه وزارت و امور بین‌الملل این وزارتخانه در این مراسم حضور داشتند.

توزیع ۶۰۰ بسته معیشتی در بین فعالان صنایع دستی آسیب دیده از کرونا

بر اساس این گزارش، امسال همزمان با «هفته بسیج» که مزین به شعار «بسیج پیشرو در خدمت و امیدآفرین» شده است، در همین راستا کارمندان وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان‌های ذیربط با تهیه ۶۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر کدام ۵ میلیون ریال سعی در جبران بخش کوچکی از خسارات وارده به عزیزانی شدند که بابت شیوع ویروس کرونا دچار آسیب شدند. این بسته‌ها به صورت هدفمند به هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی کم‌برخوردار در حاشیه شهر تهران تقدیم خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار