گروه‌های بحرینی فراخوان دادند؛

تظاهرات خشم مردم بحرین در اعتراض به سفر نتانیاهو

جریان‌های انقلابی، سیاسی و معارض بحرینی از مردم این کشور خواستند تا خشم خود را از سفر قریب الوقوع نتانیاهو به بحرین علناً به نمایش گذارند.
کد خبر: ۴۲۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵ - 25November 2020

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، پس از اینکه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از قصد خود برای سفر به بحرین خبر داد؛ بحرینی‌ها به خشم آمده اند.

بر اساس این گزارش؛ جریان‌های انقلابی، سیاسی و معارض بحرینی از مردم این کشور خواستند تا خشم خود را از سفر قریب الوقوع نیتانیاهو به بحرین به نمایش گذارند.

در این اعلامیه آمده است: از ملت بحرین که همیشه به آرمان فلسطین وفادار بوده و هستند خواستاریم با شعار «اسرائیل نابود خواهد شد» در فعالیت‌های اعتراض آمیز در اعلام مخالفت با سفر نتانیاهو به بحرین مشارکت فعالیت داشته باشند.

روز گذشته، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی، از تصمیم خود برای سفر به بحرین خبر داد. به گفته نخست وزیر رژیم صهیونیستی، آل خلیفه از وی دعوت رسمی کرده تا به بحرین سفر کند.

این در حالی است که سفر نتانیاهو به عربستان سعودی با واکنش‌های منفی زیادی مواجه شده است.

بحرین به همراه امارات اخیراً اقدام به عادی سازی رابطه خود با رژیم صهیونیستی کرده اند، امری که با مخالفت و خشم ملت‌های عربی و مسلمان مواجه شده است تا جایی که برخی خواستار بسته شدن سفارت امارات و بحرین در کشورهایشان شده اند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار