حاج همت در کنار سردار مدافع حرم/دفاع همچنان باقی است

در سی و یکمین سالگرد حاج همت یاد آن روزهایی افتادیم که به عنوان یک سرباز وظیفه شناس با تکیه بر این عبارت مهم که "دفاع همچنان باقیست"در میدان نبرد از هیچ تهدید و حمله‌ای واهمه نداشت.
کد خبر: ۴۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۸ - 08March 2015

حاج همت در کنار سردار مدافع حرم/دفاع همچنان باقی است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس به نقل از ساجد، محمدابراهیم همت پس از مفقودالاثر شدن احمد متوسلیان در لبنان به فرماندهی لشکر 27 محمدرسول الله رسید.

اسفند سال 62 بزرگترین عملیات سال با نام خیبر در منطقه هورالعظیم اجرا شد تا راه قدس از طریق کربلا باز شود؛ یعنی همان راهی که احمد متوسلیان رفته بود، همت باید از جزایر جنوبی و شمالی به آن میرسید.

در تصویری که در صدر خبر قرار گرفته جمعی از فرماندهان سپاه به همراه حجت الاسلام بشردوست نماینده حضرت امام در قرارگاه خاتم الانبیا(ص) را نشان میدهد. جمعی که همت و قاسم سلیمانی نیز در آن حضور دارند.

همت سال 62 آسمانی شد و قاسم سلیمانی به لطف خدا ماند تا امروز در عراق و سوریه مدافع حرم ائمه اطهار(س) باشد. راه همان راهست.

روزی متوسلیان در لبنان با دشمنان جنگید، روزی همت در خیبر سرش را برای دفاع از دین فدا کرد و امروز سرلشکر قاسم سلیمانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب شهید زنده است، ایستاده و به عنوان یک سرباز از دین دفاع میکند. دفاع همچنان باقیست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار