پیکر یک شهید گمنام در پادگان شهدای ۱۹ دی قم خاکسپاری شد

پیکر مطهر یک شهید گمنام دفاع مقدس امروز همزمان با سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) در پادگان آموزشی شهدای ۱۹ دی قم خاکسپاری شد.
کد خبر: ۴۲۸۴۴۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹ - 26November 2020

پیکر مطهر یک شهید گمنام در پادگان شهدای ۱۹ دی قم خاکسپاری شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام دفاع مقدس امروز همزمان با آخرین روز از هفته بسیج و سالروز رحلت حضرت فاطمه معصومه (س) در پادگان آموزشی شهدای ۱۹ دی قم خاکسپاری شد.

سردار «سید محمدتقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: این شهید گمنام از شلمچه آمده و شلمچه محل نزول فرشتگان است و ان‌شاءالله مزار شهید همواره محل زیارت عاشقان و منشاء تحول در جان و روح ما باشد و در مسیر الهی گام برداریم.

در مراسم تشییع شهید گمنام، حجت الاسلام «احمد ولی زاده» جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، احمد حاجی‌زاده رئیس ستاد ملی کنگره شهدای استان، حجت الاسلام لقمانپور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم و جمعی از فرماندهان سپاه و نیرو‌های آموزشی پادگان حضور داشتند.

اجرای آیین تشریف نظامی و اجرای دو سرود توسط نوجوانان گروه سرود انصارالحجه از بسیج هنرمندان قم و همچنین مرثیه سرایی حاج عباس حیدرزاده در سالروز رحلت کریمه اهل بیت (س) از بخش‌های این مراسم بود.

شهید گمنام خاکسپاری شده در پادگان آموزشی شهدای ۱۹ دی، ۲۲ ساله مربوط به عملیات کربلای پنج در شلمچه در بهمن سال ۶۵ است.

این شهید والامقام یکی از هفت شهیدی بود که روز گذشته مراسم استقبال از آنها در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد؛ از ۶ شهید دیگر، سه شهید گمنام در بوستان کودک، دو شهید در مسجد اهل البیت (ع) و یک شهید نیز در مصلای پردیسان  خاکسپاری شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار