مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس ظرفیت مناسبی برای به تصویر کشیدن ایثارگری‌های دوران دفاع مقدس است

حجت الاسلام علی درویشی گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند ظرفیت مناسبی برای به تصویر کشیدن ایثارگری‌ها، خدمات و تلاش‌های غیورمردان استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس باشد.
کد خبر: ۴۲۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۹ - 26November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام «علی درویشی» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان امروز در حاشیه بازدید از پروژه مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس می‌تواند  ظرفیت مناسبی برای به تصویر کشیدن ایثارگری‌ها، خدمات و تلاش‌های غیورمردان استان لرستان در هشت سال دفاع مقدس باشد.

وی افزود: در بازدیدی که امروز از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان داشتیم خوشبختانه این موزه با سازه‌ای که در حال ساخت است ظرفیت بسیار خوبی در استان است که امیدواریم مسئولان استان برای تکمیل این مکان فرهنگی پای کار بیایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه لرستان عنوان کرد: مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان جلوه ماندگاری برای نسل‌های آینده است تا بدانند جوانان بسیجی و مردم مظلوم لرستان چگونه شجاعانه در جبهه‌های حق علیه باطل شجاعانه با دشمن جنگیدند.

وی بیان کرد: سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی جهت توسعه باغ موزه دفاع مقدس سرمایه‌گذاری برای نسل‌های آینده است.

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان نیز در ادامه بیان داشت: ساخت موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس لرستان در زمینی به مساحت 6 هزار متر از سال 89  آغاز شده و هم اکنون 85 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان عنوان کرد: چنانچه اعتبارهای تخصیص داده شده به موقع تامین شود 22 بهمن امسال این مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس لرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی بیان کرد: امیدواریم بهره‌برداری باغ موزه دفاع مقدس در کنار سایر جاذبه‌های  طبیعی و تاریخی استان لرستان ظرفیت بسیار خوبی جهت  جذب گردشگران ایرانی و خارجی شود.   

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها