رئیس پلیس راهور ناجا:

جریمه کردن مردم برای ما شیرین نیست/ صدور حکم قضایی برای شرکت ساخت خودروی اسکانیا

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به این که جریمه کردن مردم برای ما شیرین نیست، گفت: برای حفظ جان راننده متخلف و سرنشینان خودروی وی ما باید مقتدرانه عمل کنیم.
کد خبر: ۴۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰ - 09March 2015

جریمه کردن مردم برای ما شیرین نیست/ صدور حکم قضایی برای شرکت ساخت خودروی اسکانیا

به گزارش خبرنگار انتظامی دفاع پرس، سردار اسکندر مومنی در دومین روز دهمین دوره همایش سراسری روسا و مدیران پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: سرمایه اجتماعی یکی از مهم ترین دستاوردهای پلیس راهور در سالهای اخیر است که این موضوع با برخورد صحیح با مردم به دست آمده است.

وی با بیان این که اقتدار و اعمال قانون هیچ منافاتی با احترام به مردم ندارد، خاطرنشان کرد: اگر اعمال قانون برای بخشی از مردم تلخ باشد ولی یقیناً رعایت کرامت انسانی اثر مضاعفی را در فرد جریمه شده خواهد داشت.

سردار مومنی در ادامه با اشاره به این که نباید هیچ گونه رفتار نامناسب با مردم در ایام نوروز صورت گیرد، گفت: این یک دستور سازمانی است و ما اجازه نخواهیم داد رفتار نامناسب تعدادی کمی از افراد تمام تلاش سازمان را زیر سوال ببرد.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: افسران راهور موظف هستند در هنگامی که خودرویی را متنوقف کردند به احترام از خودروی خود پیاده شده و نزد راننده بروند چرا که نشستن افسر در خودروی خود به هیچ وجه شایسته نیست.

رئیس پلیس راهور ناجا در ادامه سخنان خود با بیان این که جریمه کردن برای ما شیرین نیست، اظهار داشت: اگر کسی که تخلف حادثه ساز انجام میدهد و ما جلوی او را نگیریم شاید در چند قدم جلوتر حادثهای دلخراش برای وی رقم بخورد، لذا ما باید حفظ جان راننده متخلف و سرنشینان آن را مدنظر قرار داده و مقتدرانه به اجرای قانون بپردازیم.

مومنی نمره منفی و اخذ گواهی نامه را ظرفیتی مناسب برای برخورد با متخلفان برشمرد و گفت: هر کس که 30 نمره منفی دریافت کند باید گواهی نامهاش دریافت شود و از این طریق کاهش سوانح در جادهها ایجاد شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به پرونده خودروی اسکانیا اظهار داشت: با تمام فشارهای موجود طی یک سال گذشته ما جلوی شماره گذاری خودروی اسکانیا را گرفتیم که خوشبختانه با همکاری دستگاه قضا این شرکت به پرداخت غرامت و جریمه محکوم شد.

وی تاکید کرد: ما باید حقوق و تکلیف مردم را توامان مورد توجه قرار دهیم و تعاملات بین سازمانی نباید مانع از انجام وظیفه ما باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار