در راستای کمک مومنانه انجام گرفت؛

توزیع بیش از ۱۳۰۰ بسته معیشتی در تربت‌حیدریه

همزمان با آخرین روز از هفته بسیج بیش از ۱۳۰۰بسته معیشتی، توسط بسیج سازندگی سپاه ناحیه تربت‌حیدریه در بین نیازمندان این شهر توزیع شد.
کد خبر: ۴۲۸۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۴ - 26November 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت‌حیدریه، سرگرد «اسماعیل خسروی» مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه مقاومت بسیج تربت‌حیدریه در حاشیه توزیع یک‌هزار و ۳۰۰ بسته معیشتی اظهار داشت: در آخرین روز از هفته بسیج که به نام خدمت مومنانه و ایثارگری نامگذاری شده، برآن شدیم تا در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، با مساعدت بسیجیان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج و خیرین تربت‌حیدریه، بیش از یک‌هزار و ۳۰۰ بسته غذایی و معیشتی بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این بسته‌های غذایی با اعتباری حدود ۴ میلیارد ریال تهیه شد که ارزش هر بسته ۳ میلیون ریال است. این بسته‌های معیشتی اقلامی‌ همچون برنج، روغن، ماکارونی، رب و گوشت را شامل می‌شود.

خسروی خاطرنشان کرد: این بسته‌های معیشتی با اولویت اقشار آسیب دیده از کرونا در بین نیازمندان حاشیه شهر تربت‌حیدریه توزیع خواهد شد.

توزیع ۲۴۰۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی توسط قرارگاه جهادی شهید سلیمانی 

محمود اشرف‌زاده، دبیر قرارگاه جهادی شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون دو هزار و ۴۰۰ بسته کمک معیشتی و بهداشتی بین نیازمندان تربت‌حیدریه توزیع شده، افزود: در دهمین مرحله کمک‌های مومنانه و به همت خیرین قرارگاه جهادی شهید سلیمانی در چهارمین روز از هفته بسیج ۳۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان حاشیه شهر توزیع شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها