سرپرست بنیاد شهید لرستان:

ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت ناشی از تفکر بسیجی است

محمود زرین جویی گفت: ایثار و از جان گذشتگی مدافعان سلامت و کمک‌های نیروهای مخلص جهادی به آسیب دیدگان از کرونا ناشی از تفکر بسیجی است.
کد خبر: ۴۲۸۵۲۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۶ - 27November 2020

ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت ناشی از تفکر بسیجی است

«محمود زرین جویی» سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در حاشیه مراسم رونمایی از تازه‌های نشر دفاع مقدس لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار  دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: شهدایی مانند حاج قاسم سلیمانی حاصل تفکر و عصاره بسیج هستند.

وی افزود: با مرور تاریخ انقلاب اسلامی تاکنون، نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس، استقامت در برابر توطئه‌های دشمنان و تحریم‌های ظالمانه اقتصادی و کمک رسانی به هموطنان در بحران‌های طبیعی و غیرطبیعی ستودنی بوده و هست.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به شیوع ویروس کرونا، بیان کرد: ایثار و از جان گذشتگی مدافعان سلامت و کمک‌های نیروهای مخلص جهادی به آسیب دیدگان از کرونا ناشی از تفکر بسیجی است.

زرین جویی با بیان اینکه تفکر بسیجی باید در جامعه زنده باشد و به نسل‌های آینده منتقل شود، گفت: کمترین وظیفه مسئولین فرهنگی کشور به‌ویژه متولیان امور مرتبط با شهید و شهادت زنده نگه داشتن تفکر و یاد شهدا است.

 سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران با تاکید بر این نکته که جایگاه ایران در جهان و منطقه مدیون خون شهداست، تصریح کرد: به‎خاطر یک میز و صندلی ریاست بیش از 70 شهید پرپر شده است و باید قدر و منزلت شهدا را بدانیم.

وی در ادامه به نقش کتاب و کتابخوانی در انتقال ارزش‌های دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: پدران و مادران شهدا گنجینه‌ای عظیم  از خاطرات هستند که خیلی از آنها این دار فانی را وداع گفته‌اند و ما نتوانستیم از این ظرفیت استفاده کنیم.

زرین جویی همچنین گریزی به کنگره ملی شهدای 6300 شهید استان لرستان زد و خاطر نشان کرد: کنگره شهدا ظرفیت بسیار خوبی برای گردآوری خاطرات شهدا از زبان خانواده‌هایشان است و این امر مستلزم همکاری همه متولیان امر در بحث ایثار و شهادت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها