مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان خواستار شد:

ضرورت تاسیس مرکز فرهنگی و موزه نیروی دریایی در بندر ماهشهر

سردار عباس یوسفی گفت: مهمترین اقدامی که در خصوص ثبت و ضبط حماسه ها و رشادت های نیروی دریایی به خصوص در زمان جنگ در دست بررسی داریم ایجاد و تاسیس مرکز فرهنگی و موزه ای به همین منظور در بندر ماهشهر است.
کد خبر: ۴۲۸۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ - 27November 2020

ضرورت تاسیس مرکز فرهنگی و موزه نیروی دریایی در بندر ماهشهر

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان،  سردار «عباس یوسفی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با تبریک هفتم آذر سالروز حماسه دریادلان ارتش اظهار داشت: با وجود هزاران کیلومتر مرز ساحلی در کشور باید قدردان رشادت و اقتدار نیروی دریایی مقتدرمان باشیم.

وی افزود: اگر صلابت و اقتدار نیروی دریایی ارتش و سپاه و همچنین نیروی انتظامی نبود به جرات می توان گفت که سواحل نیلگون خلیج همیشه فارس و دریای عمان حتی یک روز سایه آرامش به خود نمی دید.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گفت: مهمترین اقدامی که ما در خصوص ثبت و ضبط حماسه ها و رشادت های نیروی دریایی به خصوص در زمان جنگ در دست بررسی داریم ایجاد و تاسیس مرکز فرهنگی و موزه ای به همین منظور در بندر ماهشهر است.

سردار یوسفی متذکر شد؛ بی شک تاسیس و راه اندازی این مرکز یا دفتر نمایندگی در یکی از شهرهای بندری جنوب می تواند شناسنامه ارزشی و هویتی از تاریخ پرافتخار نیروی دریایی برای همیشه تاریخ باشد که تا حدود زیادی مغفول مانده است.

وی در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نیروی دریایی افزود: اقتدار و صلابت دلاورمردان نیروی دریایی در همه یگان ها باعث شده که هیچ ابرقدرتی جرات نگاه چپ کردن به مرزهای ساحلی و امنیت خلیج فارس نداشته باشد که این امر ماحصل وجود جوانان عزیزی است که بزرگ شده فرهنگ ناب و حماسی دوران دفاع مقدس اند.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار