رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه:

شهید فخری‌زاده هدف انفجار عقده‌های مزدوران آمریکا و صهیونیست‌ها قرار گرفت

محمدجواد حاج علی اکبری گفت: شهید بازدارندگی علمی و دفاعی ایران، هدف انفجار عقده‌های مزدوران آمریکا و صهیونیست‌ها قرار گرفت.
کد خبر: ۴۲۸۶۴۰
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۴ - 27November 2020

شهید فخری‌زاده هدف انفجار عقده‌های مزدوران آمریکا و صهیونیست‌ها قرار گرفتبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‎پرس، محمدجواد حاج علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه در پیامی شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند هسته‌ای کشورمان را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه به شرح زیر است:

بسم رب الشهداوالصدیقین

روح پاک دانشمند پارسا و گمنام، جناب آقای دکتر محسن فخری زاده، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری‌های وزارت دفاع به یاران شهیدش پیوست.

این سردار پرافتخار، معلمی سخت کوش، استادی دانشور و مدیری توانمند بود و از پرچمداران علم نافع به شمار می‌رفت که داشته‌های تجربیات میدان دفاع مقدس هشت ساله را با ره آورد‌های نوین دانش به عرصه‌ی خدمت و تلاش برای ملت بزرگ ایران آورده بود و همراه با یاران و شاگردانش دردانشگاه و صنعت، اقتدار ایران عزیز را به تراز مطلوب بازدارندگی فعال رسانده بود و آخرین جهاد علمی او تلاش برای کاهش آلام مردم عزیزمان در مقابله با بیماری کرونا بود.

استکبار جهانی و صهیونیسم خبیث، اکنون بیش ازهرزمان به نقاط قوت و قدرت ملت بزرگ ایران پی برده اند.

از این رو، نیروی انسانی کارآمد و مدیران توانمند و موثر، همواره هدف اول آماج ترور‌های بزدلانه و ناجوانمردانه هستند. شهید سرافراز بازدارندگی علمی و دفاعی ایران اسلامی، این بار هدف انفجار عقده‌های مسموم و تیر‌های انتقام مزدوران آمریکای جهانخوار و صهیونیست‌های درمانده قرار گرفت و در عصر جمعه و ساعاتی که به مولایش امام زمان علیه السلام تعلق داشت، باتنی مجروح و خونین، پس ازسال‌ها چشم انتظاری برای شهادت، به آرزوی والایش رسید.

اینجانب به نمایندگی از ائمه جمعه معزز ایران اسلامی، باقلبی آکنده از اندوه، شهادت این سردار دانشمند و مدیر توانا را به محضر حضرت ولیعصر (ارواحنا فداه) و رهبر حکیم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) و ملت بزرگ ایران، بخصوص به یاران و همکاران و همسنگران داغدار و بالأخص به خانواده صبور و سرافراز و وابستگان و علاقمندان آن شهید عزیز، تبریک و تسلیت میگویم.

بدون تردید انتقام سخت و پشیمان کننده برای طراحان و مسببان و مباشران این واقعه دردناک مورد انتظار عموم ملت ایران اسلامی است و این امر محتوم محقق خواهد شد، ان شاءالله.

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها