پیام تسلیت اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس؛

ترور شهید «محسن فخری زاده» بیانگر عمق کینه دشمنان نسبت به فرزندان ملت ایران است

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۶۵۲
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴ - 28November 2020

ترور شهید «محسن فخری زاده» بیانگر عمق کینه دشمنان نسبت به فرزندان ملت ایران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس سیستان و بلوچستان در پیامی شهادت دکتر محسن فخری زاده را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

منَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضى نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا ( سوره الاحزاب آیه 23)

میان مؤمنان، مردانی هستند که برسر پیمانی که با خدا بستند، صادقانه ایستادند؛ برخی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

دست ناپاک دشمنان انقلاب و ایران، بار دیگر با حربه ناپاک ترور مجاهد راه اعتلای میهن و انقلاب را به شهادت رساند تا مسیر پیشرفت همه جانبه کشور و استقلال و سرافرازی میهن را سد کند، اما به یاری حضرت پروردگار پیروز نهایی، ملت ایران است.

این نخستین بار نیست که استکبار کوردل دست به این گونه اقدامات بزدلانه می‌زند. آنان می‌دانند با این شیوه‌های خباثت آمیز نمی‌توانند خللی در اراده مصمم ملت بزرگ ایران ایجاد کنند.

شهید محسن فخری‌زاده از دانشمندان خدوم و پژوهشگران برجسته در صحنه‌های علمی کشور بودند و به شهادت رساندن ایشان توسط دشمنان بیانگر عمق کینه آنان نسبت به فرزندان برومند ملت ایران است.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ضمن تسلیت این حادثه به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)،‌ جامعه علمی کشور و مردم متدین ایران اسلامی و طلب صبر و شکیبایی برای خانواده این شهید عالی مقام،از خداوند متعال برای روح بلند ایشان علودرجات را مسالت می نماییم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار