کتائب حزب الله عراق:

واشنگتن، ریاض و تل‌آویو در ترور شهید «فخری زاده» دست داشته‌اند

کتائب حزب الله عراق با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده»، تأکید کرد: عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در این جنایت دست داشته اند.
کد خبر: ۴۲۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۳ - 28November 2020

واشنگتن، ریاض و تل‌آویو در ترور شهید «فخری زاده» دست داشته‌اندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از فرات‌نیوز، جنبش «کتائب حزب الله» عراق بیانیه‌ای را در خصوص جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده» از دانشمندان هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران، صادر کرد.

بر اساس این گزارش، کتائب حزب الله عراق در بیانیه مذکور ضمن محکومیت شدید جنایت ترور شهید «محسن فخری زاده»، تأکید کرد: عربستان، آمریکا و رژیم صهیونیستی در این جنایت دست داشته‌اند.

در این بیانیه همچنین آمده است: از آنجایی که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها تاکنون جنایات زیادی را علیه دانشمندان و رهبران مقاومت انجام داده‌اند، بهای اقدامات و جنایت‌هایشان باید گزاف باشد.

این جنبش همچنین تأکید کرده است: ترور شهید فخری زاده در زمره سلسله جنایت‌های مختلف برای هدف قرار دادن ظرفیت‌های علمی امت اسلامی قرار می‌گیرد. این درحالی است که پیشتر نیز طرف‌های مختلف منطقه‌ای جنایت ترور شهید فخری زاده را به شدت محکوم کرده و خواستار مجازات سنگین عاملان آن شدند.

گفتنی است که وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح عصر روز جمعه با صدور اطلاعیه‌ای ترور و شهادت محسن فخری‌زاده معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی (سپند) در یک عملیات تروریستی را تائید کرد.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار