غریب‌آبادی:

دشمنان ایران تقاص خون شهید فخری‌زاده را پس خواهند داد

نماینده کشورمان در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با بیان اینکه متهم شهادت فخری‌زاده مشخص است، گفت: دشمنان ایران تقاص خون شهید فخری‌زاده را پس خواهند داد.
کد خبر: ۴۲۸۶۶۵
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۱ - 28November 2020

دشمنان ایران تقاص خون شهید فخری‌زاده را پس خواهند دادبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، کاظم غریب‌آبادی سفیر و نماینده دائم کشورمان در سازمان‌های بین‌المللی در وین در صفحه مجازی خود با اشاره به ترور و شهادت مهندس فخری‌زاده، نوشت: مسیر و راه شهید فخری‌زاده و دیگر شهدای حوزه علمی و پژوهشی کشور، با صلابت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و دشمنان ایران عزیز، تقاص خونشان را پس خواهند داد.

در یکی از جلسات مجازی وین حضور داشتم که از ترور و شهادت مهندس فخری‌زاده مطلع شدم؛ خبری شوکه کننده بود.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار را بیش از ٢٠ سال است که می‌شناسم. در کار بسیار جدی و اهل عمل بود و در پیشبرد امور، اهل مسامحه نبود. دانشمندی پرتلاش بود که فعالیتش محدود به یک یا دو حوزه نبود. برای اعتلای صنعت دفاعی و تقویت توان کشور در حوزه پدافندی، اقدامات بسیاری انجام داد. جوانان و مردم ما باید این سرمایه‌های ملی را بشناسند. از وزارت دفاع و صدا و سیما درخواست می‌کنم تا این شهید عزیز را تا جایی که امکان دارد، بیشتر به جامعه معرفی کنند. قطعا مسیر ایشان و دیگر شهدای حوزه علمی و پژوهشی کشور، با صلابت و جدیت بیشتر ادامه خواهد یافت و دشمنان ایران عزیز، تقاص خونشان را پس خواهند داد. متهم اصلی نیز مشخص است. اینجانب به سهم خود، این ضایعه دردناک را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی، جامعه علمی، صنعت دفاعی، همسر و فرزندان گرامی این شهید بزرگوار تسلیت عرض می‌کنم.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار