یادداشت/ مجتبی شجاعی

هدف گیری نظام سلطه به اصل استقلال و پیشرفت کشور

یکی از اهداف اصلی دشمنان و هدف مشترک تمام اقدامات آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها اعم از تحریم، ترور، جنگ نرم و... توقف سرعت پیشرفت علمی کشور به عنوان پیشانی توسعه و در نهایت ممانعت از پیشرفت عمومی انقلاب اسلامی ایران در همه حوزه‌ها به عنوان انقلابی الهام بخش در منطقه و جهان است.
کد خبر: ۴۲۸۷۱۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۱ - 28November 2020

هدف گیری نظام سلطه به اصل استقلال و پیشرفت کشورگروه استان‌های دفاع‌پرس - مجتبی شجاعی؛ انعکاس خبر ترور دکتر شهید فخری زاده یکی از دانشمندان و مدیران موفق علمی، هسته ای و فن آوری و دفاعی کشور، به رغم تلخ و سخت بودن برای جامعه، اما بار دیگر تداعی گر این آیه شریف بود که : وَ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ الله فَلَنْ یُضِلَّ أَعْمالَهُمْ* سَیهْدِیهِمْ وَ یصْلِحُ بالَهُمْ* وَ یدْخِلُهُمُ الْجَنَّةَ عَرَّفَها لَهُمْ

شهادت شهید فخری زاده، سند روشنی از غیر قابل اعتماد بودن آمریکایی ها و تعریف اهداف مشترک و اقدامات آمریکاییها بر اساس منافع صهیونیستها و ضمن اینکه تاییدی بر تفسیر صحیح و واقعی از ترس صهیونیستها از روند شتابان پیشرفت های پژوهشی و کاربردی بومی در ایران است و این خود بهترین گواه بر رعب غربیها از استقلال حاکمیت جمهوری اسلامی است.

رهبر فرزانه مان چه هوشمندانه، و چه زیبا با تعابیر سنجیده خود ، تکیه بر توان داخلی را خار چشم دشمنان میداند و رهایی از وابستگی به بیگانگان در همه ابعاد را رمز موفقیت و توسعه کشور میدانند.

شهید فخری زاده و دیگر شهدای علمی، فن آوری، دفاعی و هسته ای نمونه هایی از هزاران تکیه گاه واقعی استقلال کشور و رهایی از بند وابستگیهای علمی و پژوهشی هستند که دشمن در تحلیل های پر از خطای خود ، حذف فیزیکی ایشان را ، به غلط انسداد توسعه و خوداتکایی کشور ایران در پیشرفت هسته ای میداند، غافل از اینکه ،این لاله های معطر، شکوفه‌هایی را تربیت نموده اند که اجازه نخواهند داد خلا و فقدانشان احساس شود.

دشمنی صهیونیستها ، در واقع با دکترین جمهوری اسلامی ایران است و آنها ، اصل پیشرفت علمی کشور و توان بازدارندگی ایران را در تضاد با منافع خود میدانند.

ترور شهید فخری زاده ، عمق کینه و ضعف صهیونیستها و آمریکایی ها در منطقه را نشان داد و ثابت کرد با تغییر دولت های استعماری ، تاکتیک ها ممکن است تغییر کند اما تاریخ نشان داده سیاستهای استعماری تغییر نمیکند و دشمن غیرقابل اعتماد است.

یکی از اهداف اصلی دشمنان و هدف مشترک تمام اقدامات آمریکاییها و صهیونیستها اعم از تحریم ، ترور ، جنگ نرم و ... توقف سرعت پیشرفت علمی کشور به عنوان پیشانی توسعه، و در نهایت ممانعت از پیشرفت عمومی انقلاب اسلامی ایران در همه حوزه ها به عنوان انقلابی الهام بخش در منطقه و جهان است.

یقینا به برکت رهبری مقام معظم رهبری و تلاش جامعه علمی کشور، پیشرفت به قوت خود باقی است و بدون شک ،خون رنگین شهدای علمی و فن آوری کشور بر این سرعت روند فزاینده ای خواهد بخشید و انگیزه ها و تلاشها را مضاعف خواهد نمود تا راه شهدا ادامه یافته و در واقع علم بر زمین نخواهد ماند.

در نهایت دشمن نیز باید بداند این اقدامات کور و بزدلانه خللی در وحدت ، اراده ، ولایت پذیری و تلاش ملت شهیدپرور ایران وارد نخواهد نمود و قطعا دشمنان برای تک تک خطاهای خود تاوان سختی را خواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها