پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در پی ترور شهید «محسن فخری‌زاده»

سرهنگ «محسن رشیدی» با صدور پیامی شهادت «محسن فخری‌زاده» رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 28November 2020

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در پی ترور شهید«محسن فخری‌زاده»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان با صدور پیامی شهادت دکتر «محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

«یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَاللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ»

بار دیگر دست جنایت کار و پلید صهیونیستی و آمریکایی از آستین خائنان به ملت آزاده و سرافراز ایران بیرون آمد و گلی از بوستان علم، اندیشه و جهاد که صادقانه به بنیان‌های دفاعی میهن و انقلاب اسلامی خدمت می‌کرد را ناجوانمردانه به شهادت رساند.

شهادت سردار سرافراز پژوهش و نوآوری، شهید دکتر «محسن فخری زاده» که سالیان عمر پر برکت خود را در راه توسعه دانش و فناوری و خدمت به امنیت مردمان سرزمینش گذراند، موجی از اندوه همراه با خشم از این اقدام تروریستی و غیرانسانی را به همراه داشت.

ملت قهرمان ایران اسلامی در طول سالیان پرفراز و نشیب گذشته به‌ویژه تاریخ انقلاب اسلامی همواره ثابت کرده‌اند اینگونه اقدامات ناجوانمردانه و تروریستی هیچگاه خللی در اراده و ایستادگی آنان در برابر جبهه کفر ایجاد نخواهد کرد و مانند همیشه با صلابت و عزمی استوار از اهداف و آرمان‌های استکبارستیزانه این انقلاب دفاع و دست از انزجار خود از رژیم‌ آدم‌کش صهیونیستی و آمریکای جنایتکار برنخواهند داشت و پاسخ قاطع و کوبنده خود را در زمان مناسب خواهند داد.

ترور ناجوانمردانه شهید دکتر فخری زاده، اگرچه لکه ننگینی در کارنامه سیاه مدعیان دموکراسی و رژیم صهیونیستی ثبت کرد اما ستاره درخشان و پرافتخار دیگری در آسمان رشادت و شهادت ایران اسلامی را برافروخت.

بی‌شک شاگردان سخت کوش و متعهد شهید «فخری زاده» راه او، سایر شهدای هسته‌ای و شهید حاج قاسم سلیمانی را ادامه خواهند داد و در مسیر تداوم‌ موفقیت‌های علمی و فناوری گام برداشته و قله‌های عزت،  افتخار و سربلندی را  یکی پس از دیگر فتح خواهند نمود.

اینجانب  این اقدام تروریستی را محکوم نموده و  شهادت دکتر«محسن فخری زاده» رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح را به مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ملت شهید پرور ایران اسلامی، جامعه دانشمندان هسته‌ای و همکاران وزارت دفاع و خانواده معزز ایشان تبریک و تسلیت عرض نموده و علو درجات برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان را از محضر خداوند متعال خواستارم.

سرهنگ محسن رشیدی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها