دیدار فرمانده منطقه یکم ندسا با فرمانده منطقه یکم نداجا و و امیر شفقت فرمانده ناوگان و ارشد آجا

سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم ندسا با امیر تذکر فرمانده منطقه یکم نداجا و امیر شفقت فرمانده ناوگان و ارشد آجا در استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۴۲۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۱ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان،به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم ندسا همراه با ناوسالار یکم هاشمی جانشین و ناوسالار یکم کشاورز معاون هماهنگ کننده منطقه یکم ندسا با امیر تذکر فرمانده منطقه یکم نداجا و امیر شفقت فرمانده ناوگان و ارشد آجا دیدار کردند.

این دیدار صمیمانه که به منظور گرامیداشت و تبریک روز نیروی دریایی ارتش صورت گرفت، سردار غلامشاهی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه ضمن تبریک به فرمانده و کارکنان منطقه یکم ارتش این روز را از روزهای به یاد ماندنی تاریخ دفاع مقدس یاد کرد و اظهار داشت: این رشادت ها و دلاور مردی های کم نظیر نیروی دریایی ارتش در خلیج فارس سرنوشت جنگ را به گونه ای مقتدرانه رقم زد که توانست توان دشمن را تا حد زیادی از بین ببرد.

سردار غلامشاهی نیز تعامل و همکاری بیش از پیش بین دو نیرو را تأکید کرد و افزود: ما آماده هرگونه تعامل و همکاری جهت تأمین امنیت در تنگه هرمز و خلیج فارس با نیروی مقتدر و انقلابی ارتش هستیم.

در پایان این دو دیدار فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه لوح یادبودی به همین مناسبت به نمایندگی از تمامی دریادلان سپاه به امیران ارتش ( امیر تذکر و امیر شفقت ) اهداء کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها