در پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا عنوان شد؛

جهاد علمی ایران در عرصه هسته‌ای و دفاعی با ترور دانشمندان متوقف شدنی نیست

در پیام تسلیت فرماندهی و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پی شهادت شهید «فخری‌زاده» آمده است: جهاد علمی ایران در عرصه هسته‌ای و دفاعی با ترور دانشمندان متوقف شدنی نیست.
کد خبر: ۴۲۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۲ - 28November 2020

جهاد علمی ایران در عرصه هسته‌ای و دفاعی با ترور دانشمندان متوقف شدنی نیستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا و حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با صدور پیامی شهادت شهید «محسن فخری‌زاده» را تبریک و تسلیت گفتند.

متن پیام به شرح ذیل است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

بار دیگر دستان جنایتکار آمریکای تروریست و ترویست‌پرور و هژمونی صهیونیست بین‌الملل در ایام سالگشت شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سردار سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» با به شهادت رساندن سردار دیگری در عرصه علمی و صنعت هسته‌ای نمایان شد.

شهید والامقام «محسن فخری‌زاده» دانشمند بزرگ و رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح عمر پربرکت خود را برای عزت، اقتدار و رشد علمی و پیشرفت ایران اسلامی وقف کرده بود.

اقدام وحشیانه و تروریستی این دانشمند برجسته کشور گرچه داغی سنگین بر دل ملت بزرگ ایران نشاند، اما دشمنان کور دل و قسم خورده ملت بدانند قدرت انقلاب اسلامی نه در سایه سازش با استکبار بلکه در زیر پرچم مقاومت و ایستادگی است که توانسته افق‌های روشن علم و فناوری، در عرصه‌های نظامی، هسته‌ای و دفاعی، را با سرعت طی کند و این خون‌ها نه تنها باعث توقف ایران اسلامی به سمت تحقق تمدن نوین اسلامی نخواهد شد بلکه بیداری ملت‌ها را در پی داشته و نشانه اقتدار و حرکت مجاهدانه و درست ملت به سمت اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی است.

اینجانبان شهادت مظلومانه این دانشمند برجسته جهان اسلام را به محضرت حضرت بقیه الااعظم امام مهدی (اروحنا له فداء) و نائب برحقش مقام عظمای ولایت، مردم قدرشناس و صبور ایران اسلامی، جامعه علمی کشور، بویژه خانواده معزز این شهید والامقام تبریک و تسلیت عرض نموده، و علوّ درجات آن شهید سعید، صبر و اجر بازماندگان و عزت و سربلندی را از خدای متعال برای ملت عزیز ایران مسئلت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها