فرمانده حوزه بسيج اصناف بندرعباس خبر داد؛

توزیع بالغ بر۴۰ تن کالای اساسی با همکاری بسیج در بندرعباس

سروان پاسدار مهدی قنبری با اشاره به همکاری بسیج در بحث نظارت و کنترل بازار، از توزیع بالغ بر ۴۰ تن کالای اساسی نظیر برنج، روغن و گوشت قرمز در محلات فقیرنشین بندرعباس خبر داد.
کد خبر: ۴۲۸۸۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶ - 28November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سروان پاسدار مهدی قنبری فرمانده حوزه بسیج اصناف بندرعباس، اظهار داشت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، ایجاد تعادل و ثبات در بازار، کنترل قیمت‌ها، برخورد با هرگونه افزایش قیمت افسار گسیخته و تمرکز بر تامین به موقع مایحتاج مورد نیاز مردم، نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالاها جزو اولویت‌های کنونی نهادهای نظارتی در حوزه سازمان صمت بوده و بسیج اصناف نیز در همین راستا برنامه ریزی و اقدام کرده است.

وی افزود: شیوع کرونا، افزایش قیمت ارز و تحریم‌ها باعث افزایش قیمت کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شده که با پیگیری‌های متعدد و تامین کالاهای اساسی و توزیع اقلام طرح تنظیم بازار و با توجه به نیاز مردم و بازار برای کاهش قیمت‌ها، لزوم انجام این طرح (همکاری بسیج و صنعت و معدن) را دوچندان کرده است.

قنبری در ادامه با اشاره به ظرفيت بسيج و سپاه در اجرای طرح های حمايتی وخدمت رسانی كشور بيان داشت: مشاركت سپاه و بسیجیان مخصوصا بسیج اصناف در انجام موارد مربوط به بازرسی، توزیع اقلام و نظارت بر بازار کمک شایانی به آرامش بازار و جامعه كرده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج اصناف سپاه ناحبه بندرعباس تصريح كرد: توزیع کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم همچون ٢٠ تن برنج، ١٥ تن روغن و پنج تن گوشت قرمز گرم در سطح محلات فقير نشين با استفاده از شناسايی عوامل توزيع كالا از بين صنوف منصف بندرعباس با رعايت پروتكل های بهداشتی ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار