جایزه بهترین کارگردانی و بهترین مستند جشنواره مقاومت برای تولیدات روایت فتح

تولیدات گروه مستند روایت فتح جایزه بهترین کارگردانی و بهترین مستند؛ شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت را کسب کردند.
کد خبر: ۴۲۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲ - 29November 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» با معرفی برگزیدگان به پایان رسید.

تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره شانزدهم فیلم «مقاومت» در بخش «سیدالشهدای مقاومت» به محمدمهدی خالقی برای مستند «نه کوچک نه بزرگ» و در بخش بهترین کارگردانی مستند کوتاه مسابقه اصلی، تندیس، دیپلم افتخار و جایزه نقدی جشنواره به حسین همایونفر برای کارگردانی «و تن من» از تولیدات «گروه مستند روایت فتح» رسید.

مستند « نه کوچک، نه بزرگ » به زندگی «سید محمدحسن حسینی» با نام جهادی «سید حکیم» شهید مدافع حرم افغانستانی و از فرماندهان اطلاعات عملیات لشکر فاطمیون می‌پردازد.

و نیز مستند «وتن من» روایتی از زندگی جانباز سرافراز مهدی علیزاده قهرمان رشته پرتاب نیزه در پاراالمپیک است. علیزاده از سال ۹۲ ورزش حرفه‌ای را در رشته دوومیدانی آغاز کرد و در آخرین دوره بازی‌های پاراآسیایی که به میزبانی جاکارتا برگزار شد، موفق به کسب نشان طلا در ماده پرتاب نیزه شد.

در مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره فیلم مقاومت تقدیر از روح‌الله رفیعی؛ مدیرعامل گروه مستند روایت فتح، به خاطر تولید بیش از ۳۰۰ اثر در حوزه مقاومت و دفاع‌مقدس صورت گرفت.

انتهای پیام/ 121

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار