امام جمعه خاش:

دشمن با ترور‌ دانشمندان هسته‌ای، اقتدار علمی ما را نشانه رفته است

امام جمعه خاش در محکومیت ترور سردار علم و تحقیق شهید «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۴۲۸۹۱۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۰ - 29November 2020

دشمن با ترور‌ دانشمندان هسته ای، اقتدار علمی ما را نشانه رفته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «غلامرضا دهقان» امام جمعه خاش در محکومیت ترور سردار علم و تحقیق شهید «محسن فخری‌زاده» پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

*مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا ﴿۲۳﴾*

امروز ملت بزرگ ما باکمال تأسف و تاثر‌، از ترور سردار علم و تحقیق، ریاست سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، شهید محسن فخری‌زاده غرق ماتم و عزا شد.

ملت ما ۴۰ سال است قربانی پدیده شوم تروریسم است و بیش از ۱۷ هزار نفر از سرمایه‌های بزرگ خود را در این مسیر از دست داده و هیچ ملتی مثل ملت ما مبتلی به تروریسم و قتل ناجوانمردانه نبوده است.

حال دشمن، با ترور‌های متوالی دانشمندان هسته‌ای، اصلی‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی یعنی اقتدار علمی ما را نشانه رفته است تا به خیال خود برای اسرائیل، حاشیه امن درست کند و نگذارد ایران اسلامی، قدرت فائق منطقه بماند.

ترور ۵۰۰ دانشمند عراقی در طول دخالت نظامی آمریکا در عراق و ترور صد‌ها دانشمند سوری در غائله داعش، نشان بزرگی از توطئه خطرناک محروم ساختن کشور‌های منطقه از فناوری‌های استراتژیک است.

اسرائیل و منافقین، دو رکن اصلی تروریسم در منطقه، هر دو در کنف حمایت ویژه مدعیان مبارزه با تروریسم، یعنی اروپا و آمریکا، به حیات متعفن و خونبار خود ادامه می‌دهند و از اعجب امور این است که حامیان آن‌ها در طول ۴۰ سال، قربانیان تروریسم در کشور ما را به عنوان قربانیان تروریسم قبول نکرده اند.

امروز اسرائیل در میدان تروریسم، فعّال ما یشاء است و بدتر از جنایت اسرائیل، سخن سردمداران اروپایی و آمریکایی است که برای اسرائیل حق ویژه قائل هستند و می‌گویند فقط اسرائیل برای دفاع از خود، حق هرگونه اقدام را دارد؛ یعنی تمام ترور‌های اسرائیل، قانونی است!

دشمن ناپاک بداند اولا، ترور عالِم هسته‌ای ممکن است، اما علم هسته‌ای که با مجاهدت عظیم جوانان و اساتید و نخبه‌های علمی به دست آمده، به هیچ وقت قابل ترور نیست و بحمدالله روز به روز در حال اعتلاء و ازدیاد است و ایران اسلامی مشحون از شاگردان زبده و نخبه شهدای هسته‌ای است یقین داریم که سخن رسول خدا (صلّی الله علیه و آله و سلم) در حال تحقق است که اگر علم در ثریا هم باشد، ایرانیان به آن دست خواهند یافت.

ثانیا، دشمن غدّار و خیال باف بداند که مسئولین ما در عین اینکه مصمّم به انتقام قطعی و حتمی هستند، اما هیچ وقت در عرصه انتقام به دام آنان نخواهند افتاد و با عزم، دوراندیشی، نگاه جامع و لحاظ منافع ملی، سر بزنگاه در مصاف غیرتمندانه و شجاعانه ونه ناجوانمردانه آن‌ها را برای همیشه از این گونه جنایات شنیع که نشان از عجز، ذلت، خواری و ترس است پشیمان خواهند ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها