مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس هرمزگان:

کتاب «نقش هرمزگان در دفاع مقدس» تنظیم می‌شود

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان گفت: کتاب «نقش هرمزگان در دفاع مقدس» تهیه، تنظیم و در اختیار اساتید دانشگا‌ه‌های استان جهت تدریس قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۴۲۸۹۳۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ - 29November 2020

سردار «حبیب‌الله میرزایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس هرمزگان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در هرمزگان، اظهار داشت: کتاب «نقش هرمزگان در دفاع مقدس» تهیه، تنظیم و در اختیار اساتید دانشگا‌ه‌های استان جهت تدریس قرار می‌گیرد.

وی افزود: تشکیل شورای علمی با هدف پیشبرد جلسات، انجام کار و رسیدن به اهداف و تشکیل شورای کتاب است که برای دانشنامه دفاع مقدس نقش استان هرمزگان در دوران مقدس را بیان کند و دانشنامه دفاع مقدس راهنمایی برای آیندگان باشد.

سردار میرزایی به مجموعه دانشگاه، مراکز علمی و اساتید اشاره کرد و افزود: اساتید دانشگاه‌های هرمزگان می‌توانند با ارائه مقاله علمی در این زمینه ارزیابی شوند و در صورت عدم نقص مقاله آنها وارد این دانشنامه علمی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس هرمزگان تصریح کرد: در خصوص درس دفاع مقدس و دانشنامه دفاعی هرمزگان، اساتید می‌توانند با مجوز و طرح پیشنهادی ما به تدریس این درس مهم بپردازند.

وی خاطرنشان کرد: شک و شبهات وارده به مداخل را بررسی و مورد بازبینی قرار می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار