سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد؛

گزارش وزارت دفاع به مجلس درباره فعالیت‌ شهید فخری‌زاده در حوزه هسته‌ای

عمویی گفت: در نشست اخیر کمیسیون گزارشاتی در مورد عملکرد شهید فخری‌زاده در حوزه هسته ای توسط وزارت دفاع ارائه شد. گزارش وزارت دفاع به مجلس درباره فعالیت‌ شهید فخری‌زاده در حوزه هسته‌ای
کد خبر: ۴۲۸۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۴ - 29November 2020

گزارش وزارت دفاع به مجلس درباره فعالیت‌ شهید فخری‌زاده در حوزه هسته‌ایبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‎پرس، ابوالفضل عمویی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گویی در تشریح نشست شب گذشته کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه شب گذشته با حضور مسئولان دستگاه‌های امنیتی و انتظامی و وزارت دفاع برگزار شد.

وی افزود: در نشست مذکور مجموعه فعالیت‌های شهید محسن فخری‌زاده و تاثیری که در پیشبرد صنایع نوین دفاعی کشور داشته است، بررسی شد؛ همچنین گزارشاتی در مورد عملکرد ایشان در حوزه هسته ای توسط وزارت دفاع ارائه شد.

وی افزود: شرایط حفاظتی این شهید که سال‌ها مورد تهدید دشمنان بود مورد بررسی قرار گرفت و دستگاه های امنیتی گزارشی در این خصوص ارائه کردند.

عمویی ادامه داد: آنچه که مشخص است این اقدام از پیش طراحی شده اقدامی پیچیده و ترکیبی بوده و با پیگیری های صورت گرفته به سرنخ های خوبی رسیده ایم. از این جهت کمیسیون با اولویت ویژه بحث‌های حفاظتی را پیگیری می کند و کمیته امنیت هم با حساسیت به پیگیری این مساله ادامه می‌دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ 341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار