تجدید میثاق فرماندهان منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش با آرمان‌های شهدا

در راستای گرامیداشت سالروز حماسه آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان منطقه یکم امامت با حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۴۲۹۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷ - 29November 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، همزمان با فرارسیدن سالروز حماسه آفرینی‌های نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان منطقه یکم امامت با حضور در گلزار شهدای شهر بندرعباس با آرمامن‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

شرکت کنندگان در این مراسم با نثار گل و قرائت فاتحه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا با آرمان‌های والای شهدا و خانواده شهدا، تجدید میثاق کردند.

فرماندهان و کارکنان منطقه یکم امامت نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گلزار شهدا بندرعباس ضمن عطر افشانی و غبارروبی از قبور شهدای نیروی دریایی و شهدای ۸ سال دفاع مقدس، با آرمان‌ها و اهداف بلند این یاران سفر کرده نیز تجدید عهد و پیمان کردند.

هفتم آذر سالروز حماسه آفرینی پرسنل ناوچه موشک انداز پیکان و سالروز آغاز عملیات مروارید در جنگ ایران و عراق (۱۳۵۹) که منجر به فلج شدن نیروی دریایی عراق و منهدم‌سازی کامل دو پایانه عظیم نفتی البکر و الامیه، واقع در اروندرود شد که بعد از آن حضرت امام خمینی(ره) این روز را روز نیروی دریایی ارتش نامیدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار