در پیامی؛

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفت

سرلشکر باقری در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۴۲۹۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۴ - 30November 2020

سرلشکر باقری درگذشت حجت‌الاسلام شهیدی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدمحمدعلی شهیدی» نماینده سابق ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت روحانی وارسته و دلسوز حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی شهیدی محلاتی (ره) نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران، موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

بی‌شک خدمات ارزشمند وی در عرصه‌های گوناگون خدمت به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌ویژه مجاهدت و همت والا در ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار و شهادت در سنگر مقدس خدمتگزاری به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در حافظه تاریخی ایران و ایرانی ماندگار و برای آن فقید سعید موجب پاداش اخروی خواهد بود.

فقدان جانسوز آن شخصیت ارجمند و روحانی صادق و خدوم را به محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه، بیت مکرم و آحاد داغدیدگان معزز تسلیت عرض نموده و از خداوند سبحان برای وی رضوان و رحمت واسعه الهی و همنشینی با صلحا و شهدا و برای عموم بازماندگان ایشان صبر و شکیبایی توأم با سکینه قلبی مسئلت می‌جویم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح
سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها